Skip to main content

Het laatste bericht dat hier aan gewerkt werd is 7+ mnd terug. Maar is er al iets bekend (waar veel kpn gebruikers last van hebben) wanneer de app geïntroduceerd word bij kpn? 

Dit is niet bekend. KPN (en ook Ziggo) hebben Disney indertijd pro-actief benaderd. Die willen het echter vooralsnog niet.
Maar er zijn nog vele wegen die naar…. Disney+ leiden.

Allereerst je smart-tv. Is dat eentje van af 2019 dan zit de app daar ook in.
Geen smart-tv?
Verder kun je Xiaomi MI stick of een Chromecast 4 (met Google-TV) kopen. Dat zijn kleine apparaatjes die de app bevatten. Deze hebben ook een eigen afstandsbediening.
Dan nog de Chromecast 3; hierbij kun je het naar je tv casten via de app in je smartphone / tablet.
En dan ook nog die smartphone en tablet zelf, zonder chromecast op hun eigen scherm.

De duurste oplossing (afgezien van een nieuwe smart-tv) is een Apple TV, dit is een boxje. en kost afhankelijk van het type en HD of 4k versie tussen € 160 en € 220.

 Admin edit:

Inmiddels is Disney+ beschikbaar bij KPN. 

 


Tip:

Als je een Smart tv hebt, kan je het beter via de Smart tv kijken.

De kans op storing en problemen is dan nihil.

En als je een 4K tv hebt, heb je Disney+ ook meteen in 4K.


Dank jullie wel voor. Helaas in mijn smarttv te oud. Ik kan op veel websites niet komen omdat deze niet meer geüpdatet kan worden. Super over na gedacht bij Samsung. 


@Ltg

Je kunt je tv goedkoop '’upgraden'’ met bijvoorbeeld

Chromecast (~€ 39,95)

Chromecast met Google TV (~€ 79,99)

Xiaomi MI stick (~€ 49,99)


Andere mogelijkheid is via Xbox one/ serie X/S, en ik ga vanuit dat dit bij de Playstation 4 en 5 dit ook Het zou zelfs mogelijk moeten zijn om kpn tv gebeuren via de xbox te laten lopen ipv de kpn decoder. 


Die admin edit klopt niet met de vraag, de vraag gaat volgens mij over een app niet over het via/bij KPN kunnen abonneren dat is echt iets anders.