Skip to main content

We verhuizen vanuit het buitenland naar Nederland terug en zijn voornemens om ons internet en TV via KPN te laten lopen. 
We hebben al vele jaren een Disney+, Spotify en Netflix-account. De accounts werken wereldwijd, dus ondanks dat we in verschillende landen hebben gewoond, heb ik eigenlijk alleen de betalingsmethode methode aangepast. Ik heb dus niet steeds een nieuw account (met een nieuw e-mailadres) ingesteld.

Ik zag dat er een combi voordeel is als je via KPN bovengenoemde streamingdiensten aanschaft bij een nieuw abonnement. Bijvoorbeeld bij het Ultra Snel + Netflix abo.

Hoe werkt het met reeds bestaande streaming accounts? Moet ik mijn huidige accounts opzeggen en dan een uurtje later via KPN alles weer instellen met een nieuw e-mailadres (=account)? Of wordt het automatisch gewijzigd door KPN al ik ze m'n account e-mailadres geef? Hoe werkt dit, praktisch gezien?

Heeft iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt,

Nadia

 

U zult de diverse streamdiensten via KPN opnieuw moeten bestellen, De accounts zijn zover ik weet wel makkelijk over te zetten, daar heb ik zelf geen ervaring mee.

Financieel scheelt het € 5,00 op de totale prijs, persoonlijk zou ik dus alles laten hoe u het nu heeft. 

Als u nu het duurste pakket van Netflix heeft gaat u er op achteruit want als ik goed op de hoogte ben is Ultrasnel + Netflix alleen geldig met het standaard abonnement. Dat kan ik niet niet goed terugvinden die bundel lijkt financieel wel aantrekkelijk. 

 

Nogmaals puur persoonlijk houd ik de streamdiensten zelf graag gescheiden van de provider, voor mij hoeft niet alles op 1 factuur dat is voor diverse klanten een  reden dit wel te doen.


Hoi Nadia, welkom op het forum! Het is eventueel mogelijk om Netflix via KPN te laten lopen en je bestaande account over te zetten! Daarnaast er de optie om entertainment korting toe te passen wanneer je meerdere diensten van KPN combineert. Mocht je verder nog vragen hebben stel ze dan gerust!