Skip to main content

Ik heb een ziggo sport totaal abonnement via kpn en wil graag gebruik kunnen maken van de ziggo sport go app. KPN staat niet in de lijst waarmee je kunt inloggen op de ziggo sport go app. Bij de veelgestelde vragen staat dat ziggo momenteel in gesprek is om de dienst via de app beschikbaar te stellen. Mijn vraag is of dat of korte termijn mogelijk gaat worden? 

Hallo @metalvincent ,

Het is (in ieder geval in het verleden) wel mogelijk geweest. 

Dit antwoord vond ik in een eerder topic (van enkele jaren geleden):  

 

 

Je kunt gratis gebruik maken van de Ziggo Sports Totaal Go app. 
 

Hoe kan je je aanmelden?


Dit gaat via de Ziggo Sport Totaal Go website en kan op twee manieren:

Manier 1: Via "Inloggen"
Selecteer onder "Inloggen" KPN in het dropdown menu, vul je abonnementsnummer en pincode in en rond de registratie af.

Manier 2: Via "Nieuw bij Ziggo Sport Totaal Go"
Kies "Nieuw bij Ziggo Sport Totaal Go" en maak een account aan. Ga naar 'Mijn account' en klik onderaan de pagina op de knop 'Koppel abonnement'. Daar kies je voor KPN als provider en log je in met jouw abonnementsnummer en pincode.

Weet je je pincode niet meer? Deze kan je vinden in het iTV menu onder instellingen / pincode instellingen / huidige betaalcode, of in 'MijnKPN' onder het tabblad 'Instellingen'. Als de betaal- en pincode verschillend zijn, dien je de betaalcode te gebruiken.


Het kan zijn dat het in het verleden mogelijk is geweest, nu niet in ieder geval. Dus mijn vraag blijft staan of dit op korte termijn wel mogelijk gemaakt gaat worden. 

 


@metalvincent

Lees bovenstaand bericht eens goed. KPN staat gewoon genoemd in het lijstje met providers waarmee de Ziggo Sport Totaal App werkt. 

Dus volg de procedure uit mijn eerste antwoord. 


Sorry mijn fout. Het is nog vroeg. Je kunt dus inloggen en via een browser naar ziggo sport kijken. Via de app ziggo sport go is dit niet mogelijk. Hier het juiste inlogvenster. 

 


OK,

Dit is een app van Ziggo. Ik zou Ziggo hiervoor bellen. Geen idee of er een storing is bij hun.  

 


Zie hier de uitleg voor het inloggen,

 

Â