Skip to main content

Ik heb sinds 2 december op mijn tablet via de app alleen publieke omroep te kijken en opgenomen programma's. Ik heb alles geüpdatet en meerdere malen de app opnieuw geïnstalleerd en verwijderd. Iemand een oplossing hiervoor?

Hoi @Martinemmm, welkom op ons forum!
Ervaar je dit issue nog steeds?


Hoi @Martinemmm, welkom op ons forum!
Ervaar je dit issue nog steeds?

Ja helaas we!


Ik hoor dat hier vorige week een issue mee was maar nu opgelost zou moeten zijn.
Als het bij jou nog steeds problemen geeft, kun je dan alle apps op je toestel updaten? Het kan zijn dat een verouderde versie van onze app of van chrome problemen geeft.

Als je daarna nog steeds problemen ervaart ben ik wel benieuwd of je dit alleen via de app hebt of ook als je met de browser naar tv.kpn.com gaat en wat voor tablet je hebt met welke specifieke versie van android. 


Via de link kan ik wel kijken. De apps zijn allemaal up to date. Het is een tablet van Acer B3-A040FHD. Blijft toch gek dat ik wel de npo kan bekijken maar niet de commerciële zenders. Als het programma is afgelopen kan ik wel opgenomen programma's kijken.

Alvast bedankt voor je genomen moeite!


Heeft niemand een idee wat het probleem is?  Het is een frustrerend iets om niet te kunnen kijken 


Hoi @Martinemmm, dit is inmiddels een bekend issue en is ook in onderzoek. Wil je het later nog eens proberen?