Skip to main content

Ik overweeg over te stappen naar het nieuwe KPN TV+ systeem; Ik heb een LG Oled TV en kan de F1Pro app daar niet opzetten want geen Android platform.

Kan ik F1Pro wel in de TV+ Box downloaden?

Ja ,dat kan gewoon via Playstore. 

Op sommige televisie zoals Philips Android tv is F1tv app niet te vinden in Playstore toch is het mogelijk om F1tv app te installeren het heet sideloaden.


ehh.. hoe dan? LG heeft ander OS; Heb je soort handleiding dit te installeren? Thnx!


ehh.. hoe dan? LG heeft ander OS; Heb je soort handleiding dit te installeren? Thnx!

Deze handeling heb ik op mijn Android Tv uitgevoerd , werkt het niet op LG dan heb ik een ander handeling voor je.. 

Om F1tv op een  Android tv te installeren ga ik als volg te werk, 
Op Android tv 2 apps uit Playstore installeren "send files to tv " en "file commander..."
Op smartphone/tablet uit Playstore "send files to tv " installeren
Op smartphone/tablet naar  google>apkmirror in zoekvak type "F1 TV"  wel de nieuwste  F1tv (Android tv) versie APK  kiezen en downloaden.( tweede van boven staat F1 TV Android-TV apk)

( kies toch downloaden )
Download wordt automatisch opgeslagen in "mijn bestanden" 
Open op beiden apparaten de app "send files to tv "  om te verzenden en ontvangen 
Op Smartphone/tablet  klik op send>download >F1tv selecteren.
Op tv verschijnt direct geslaagd, F1tv is op Tv. Nu nog installeren 
Op tv open de app "file commander..." navigeer naar download> F1tv installeren. Klik op toch installeren omdat je installeert buiten Playstore( bron accepteren)

Na installatie wordt F1tv automatisch in favoriet opgeslagen 
 


LG heeft anders OS, dus deze Android-info werkt bij mij niet. 


Kan ik F1Pro wel in de TV+ Box downloaden?

Ja, de F1TV Pro app is te installeren op een TV+ Box.

De F1TV Pro app is overigens ook op een Chromecast Google TV te installeren.

Kijk goed naar de pro's en con's van de TV+ Box voordat je een keuze maakt.


Oh? ik lees (bij KPN) natuurlijk alleen maar de pro's, maar wat zijn dan de contra's ervan? 


Oh? ik lees (bij KPN) natuurlijk alleen maar de pro's, maar wat zijn dan de contra's ervan? 

Lees het onderstaande topic eens door en zoek daarna ook eens naar andere topics met TV+ in de titel.

 


LG heeft anders OS, dus deze Android-info werkt bij mij niet. 

Ik heb zelf nooit een Lg gehad ,ik kan het uitzoeken volgens sommige sta lg het niet toe om apps van andere te installeren 


Om Kpn Tv+ te nemen is wel een minimaal internet snelheid vereist 

Klanten met hussel internet 50 mbit/s  zijn verplicht om te verhogen naar 100 mbit/s om Tv+ te kunnen nemen 

Tv+ is ook €3,50 p.m duurder en verbonden aan een contract van 12 maanden. 

Een goedkoop of tweedehands losse  Android box is een alternatief.