Skip to main content

Op mijn nieuwe Samsung tv heb ik een abonnementloze spotify app beschikbaar. Kan ik deze app beschikbaar krijgen binnen de apps van KPN ontvanger?

Hallo @RobertDings ,

Bedoel je de app die via de nieuwe ontvanger beschikbaar is? 

Voorgeïnstalleerde apps

Onder Apps vind je alle voorgeïnstalleerde apps en de Google Play Store om eventueel andere apps te installeren. De voorgeïnstalleerde apps zijn: 

  • Netflix
  • HBO Max
  • Disney+
  • YouTube
  • Videoland
  • NOS Teletekst
  • Amazon Prime Video
  • Viaplay
  • NPO Start
  • Spotify
  • Google Play Films
  • Google Play Games
  • Youtube Music

 

Een app of game installeren

Let op: Zonder gekoppeld Gmail-account is het niet mogelijk om een app te downloaden en te installeren via de Google Play Store!

bron : 

 

 


Het is mij alleen nog niet duidelijk. Op mijn nieuwe Samsung tv heb ik de gratis versie van de app tot mijn beschikking. Ik wil echter alles met één afstandsbediening regelen, dus de afstandsbediening van KPN. Als hierop menu en vervolgens apps op TV kies, krijg ik een aantal apps (Netflix, YouTube, hbo Max etc.) ik zie geen Google play store, heb wel een Gmail-account.

 

hoe nu verder?


Hi @RobertDings, de opmerking van Noordzee geldt alleen bij de KPN+ ontvanger. Ik vermoed dat jij een andere ontvanger hebt. Zou je willen laten weten welke ontvanger jij precies hebt? 


Artis VIP5202 HDMI zie ik op de ontvanger staan.


Artis VIP5202 HDMI zie ik op de ontvanger staan.

Hierop kunnen geen apps geïnstalleerd worden. Er staan een paar app op, maar zelf nieuwe toevoegen kan niet.


Hoi @Nick83, bedankt voor je reactie. Het is mij duidelijk, het kan dus niet. Dan maar met 2 afstandsbedieningen aan de gang.