Skip to main content
Antwoord

Kan ik de wedstrijd Feyenoord-Aston Villa kijken?

• October 2, 2025
  • 11 reacties
  • 158 keer bekeken

vanavond  2-10-2925  wil ik deze wedstrijd  zien  kan ik deze  nu al kopen voor 6 euro of  moet ik wachten  tot vanavond    op tv  al geprobeert maar lukt  niet  wat  doe ik fout

Beste antwoord door PeterG

Hoi ​@12juli . Je kunt deze wedstrijd dus eenvoudig zien via VRT Canvas op 30.

Verder kun je geen UEFA wedstrijden los kopen. Ziggo Sport biedt dat niet aan; alleen ESPN. En die hebben geen UEFA.

Verder kun je alle wedstrijden van de Nederlandse clubs in de UEFA gratis ​​​​​zien via de app van Ziggo GO. Zonder account! Vanaf een uur voor de wedstrijd kun je "inloggen". Daar zijn geen gegevens voor nodig. 

11 reacties

Forum|alt.badge.img
  • KPN Medewerker
  • October 2, 2025

vanavond  2-10-2925  wil ik deze wedstrijd  zien  kan ik deze  nu al kopen voor 6 euro of  moet ik wachten  tot vanavond    op tv  al geprobeert maar lukt  niet  wat  doe ik fout

Hoi ​@12juli je hoeft die wedstrijd niet te kopen he hij word gratis uitgezonden op kanaal 30 zender daarvan is VRT canvas is een Belgische zender

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • October 2, 2025

Hallo ​@12juli ,

Dat kan gewoon gratis. 

De Champions League, Europa League en Conference League zijn exclusief te zien bij Ziggo Sport. Maar geen zorgen, want je volgt Nederlandse clubs en de finales met de gratis Ziggo GO app. Wil je alle wedstrijden zien, ook van buitenlandse clubs? Ziggo Sport Totaal zet je makkelijk aan in de MijnKPN app. 

Lees het hele verhaal in dit topic: 

Forum|alt.badge.img
  • KPN Medewerker
  • October 2, 2025

Hallo ​@12juli ,

Dat kan gewoon gratis. 

De Champions League, Europa League en Conference League zijn exclusief te zien bij Ziggo Sport. Maar geen zorgen, want je volgt Nederlandse clubs en de finales met de gratis Ziggo GO app. Wil je alle wedstrijden zien, ook van buitenlandse clubs? Ziggo Sport Totaal zet je makkelijk aan in de MijnKPN app. 

Hallo ​@Noordzee hele kleine toevoeging voor deze wedstrijd zou ​@12juli niet eens een account hoeven aan te maken ik zat zelf even te scrollen in de tv gids en ik kwam erachter dat die gewoon op kanaal 30 Belgische tv zender gratis te zien is zonder dat je daarvoor maar iets hoeft te doen!

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • October 2, 2025

Mooi nieuws ​@Oumar123 ,

Gratis vanavond via VRT Canvas, dat was vorige week ook al zo bij FC Utrecht.

Wat betreft de Ziggo Go App. Het is tegenwoordig niet meer nodig om een account te hebben voor de Europese wedstrijden van Nederlandse clubs. Inloggen is dus niet nodig.

Hallo ​@12juli ,

Dat kan gewoon gratis. 

Forum|alt.badge.img
  • KPN Medewerker
  • October 2, 2025

Mooi nieuws ​@Oumar123 ,

Dat was vorige week ook al zo bij FC Utrecht.

Wat betreft de Ziggo Go App. Het is tegenwoordig niet meer nodig om een account te hebben voor de Europese wedstrijden van Nederlandse clubs. 

Wel fijn dat het allemaal gratis kan, zou ook wel mogen aangezien de resultaten van de Nederlandse clubs … mijn club Ajax gister bijvoorbeeld werd er bijna depressief van haha

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • October 2, 2025

Hoi ​@12juli . Je kunt deze wedstrijd dus eenvoudig zien via VRT Canvas op 30.

Verder kun je geen UEFA wedstrijden los kopen. Ziggo Sport biedt dat niet aan; alleen ESPN. En die hebben geen UEFA.

Verder kun je alle wedstrijden van de Nederlandse clubs in de UEFA gratis ​​​​​zien via de app van Ziggo GO. Zonder account! Vanaf een uur voor de wedstrijd kun je "inloggen". Daar zijn geen gegevens voor nodig. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 2, 2025

heye Peter  na  2  uur klungelen op   de kpnmail was ik er  eindelijk ook  achter dat  het op 30  is  vanavond Nah Helemaal   blij   De  ziggo go app snap ik ook nooit  maar  ben er wel  van  op de hoogte met me 65 baal ik vaak dat  het niet gewoon op 1,2,3 of op 6 is ofzo  .  Gedoe ! en vaak kwaad  dat ik Feyenoord dan weer mis .

Okay  onwijs  bedankt voor je reactie en uhhh... Hand in Hand Kameraden ...Cheers!! !op een top wedstrijd

Dan ga ik tot  de wedstrijd de Stones  kijken  op NPO2extra

Groetjes Mandy .V.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Fijn dat het gelukt is ​@12juli! Gisteren ook gewonnen zag ik :-) . Ik wens je een fijne dag en post gerust nog eens een topic als we iets voor je kunnen betekenen! We hebben trouwens ook een kennisbank en een gezellige huiskamer waar bijvoorbeeld ons muziek topic staat.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 21, 2025

Hoi   ,

Hoe kan ik vanavond GRATIS PSV Napoli Uefa kijken op ziggo go   en hoe moet ik dat installeren?

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • October 22, 2025

Hoi   ,

Hoe kan ik vanavond GRATIS PSV Napoli Uefa kijken op ziggo go   en hoe moet ik dat installeren?

Zie ook de links die hier eerder vermeld zijn.

Waar wilt u de Ziggo Go app op instelleren? Kan niet op alle Smart tv (dacht ik).

Maak een account aan op de Ziggo Go site 

(gratis, dus alleen de Nederlandse clubs en finales kan je dan zien) 

Installeer de app op de Smart tv, KPN tv ontvanger (DIW7022 of Soundbox), mobiel, Chromecast HD of 4K of tablet.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 22, 2025

Via laptop (zonder installeren) http://ziggogo.tv . Gratis, zonder account, inloggen. Zie onderaan de pop-up na klikken op inloggen.

Heb je van KPN de TV+ Box? DIW7022 dus. Daar is ie al op geïnstalleerd. Inloggen met één klik zonder verdere gegevens.

Anders;

Een tv met Android-TV. Google account nodig voor de app store. Zoek op 'ziggo’ is genoeg om de app te vinden.

Dito voor tv's van Samsung (Samsung account) en LG.