Skip to main content

Hallo 

Kan ik nu wel of niet HBO Max via de box kijken?

Via de computer heeft zo z'n nadelen. (Niet willen laden, stotteren)

Ik lees dat het kan met een 5220? (Geen idee wat dat is)

Vanaf wanneer kan ik gewoon op kanaal x kijken?

U bedoelt de 5202? U kunt dat zelf lezen op de site van KPN:

 


Bedankt voor je reactie. Dit is de "onderkant" van mijn ontvanger…

Als deze niet geschikt is, ook niet na een firmware update, hoe kom ik aan 1 waar de app wel op zit?


Bedankt voor je reactie. Dit is de "onderkant" van mijn ontvanger…

Als deze niet geschikt is, ook niet na een firmware update, hoe kom ik aan 1 waar de app wel op zit?

Dit is geen tv ontvanger. Dit is een modem. 


Met de Arris VIP5202 4k heb je ook de HBO max app.

 


"Dit is geen tv ontvanger. Dit is een modem."

😣 daar was ik even in de war…

Arris ​​​​​VIP2952V2

En nog maar eens, als deze niet geschikt is, kan ik van KPN een andere ontvanger krijgen?

 


En nog maar eens, als deze niet geschikt is, kan ik van KPN een andere ontvanger krijgen?

Ja... in principe wel. Maar daarvoor moet u wel een nieuw jaarcontract afsluiten. 

Dinsdag bellen: 0800-0402. 

En let op dat u alle gratis dingen (indien van toepassing) kwijt raakt.


Kpn hoeft er niet per se voor te zorgen. Heb je een smart-tv van 2017 of jonger? Die heb je dan niet voor niks.

Of je koopt, net als ik heb gedaan, de Chromecast. 

De Chromecast HD met afstandsbediening en eigen apps is momenteel overal maar 3 tientjes!

https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_google-chromecast-met-google-tv-2k-1736543.html

Maar voor een geschikte kpn box, nu de DIW7022, zul je naar het "abonnement 2023" (sorry kpn is niet origineel met de naam) moeten. Want met Alles in 1 krijg je alleen de VIP2952 ontvanger. Die is door HBO afgekeurd voor de app.

De VIP5202 ga je niet meer krijgen, want je kunt het abonnement met die niet meer nemen. 


"Heb je een smart-tv van 2017 of jonger? Die heb je dan niet voor niks."

Ja, 100+ apps er op, maar geen HBO 😖

"En let op dat u alle gratis dingen (indien van toepassing) kwijt raakt."

.....dat gaan we dus niet doen (gratis Spotify, Opnemen pakket , 2e ontvanger, Pluspakket, ESPN Compleet.)

 Vanwege dat de pc (via hdmi naar tv) op de achtergrond ook andere dingen doet wordt het streamen beïnvloed wat dan inlog en bufferproblemen veroorzaakt. Tenminste, dat denk ik. Genoeg cashe en geheugen ruimte en ook de bandbreedte/snelheid is ruim voldoende. 

Ik ga de chromecast proberen. 

Bedankt voor de reacties, 

 


....dat gaan we dus niet doen (gratis Spotify, Opnemen pakket , 2e ontvanger, Pluspakket, ESPN Compleet.)

Spotify is niet gratis. Uw abonnement is gewoon 10 euro duurder dan een vergelijkbaar abonnement zonder Spotify.

Opnemen krijgt u het het nieuwe abbonement ook gratis bij 2 ontvangers.

Die 2de ontvanger is niet gratis, daar betaalt u gewoon voor met de pakketprijs. Net als dat "gratis" Spotify. 

Het Pluspakket krijgt u ook gratis bij het nieuwe abonnement als u een mobiel abonnement afneemt bij KPN. 

Blijft over ESPN Compleet. Het is de vraag of u dat nu gratis heeft. Want bij de oudere abonnementen is of het pluspakket gratis, of ESPN. Niet beide.

Kijk naar de totaalprijs en staar u niet blind op individuele onderdelen. 

 


Ja, 100+ apps er op, maar geen HBO 😖

Wat raar. Maar heb je de app wel al uit de Store gehaald? Dan is (soms) wel nodig! Vooral met ietsje oudere tv's.

Wat is het merk (type) van je tv? Hoe oud?

 

Van de homepage van HBOmax.com

Je kunt HBO Max streamen op iPhone & iPad, Android telefoon & tablet, Apple TV, Android TV, Chromecast, Samsung TV, LG, Chrome OS, MacOS, Windows PC, PS5, PS4, Xbox Series X|S, en Xbox One, met meer apparaten in de toekomst. Meer info vind je hier.

 

Kwijtraken van '€ voordelen’ valt wel mee.

Het nieuwe abonnement met

internet 100 Mb/s 42,50

TV met 2 boxen inclusief opnemen 17,50

Spotify Premium (ook NIET ! gratis in je huidige abonnement maar inbegrepen voor) 9,99

Pluspakket (gratis als je ook een mobiel abonnement van kpn hebt) 6,99

ESPN Compleet 12,99

Totaal: 82,98 (Pluspakket niet meegerekend)

 


TV met 2 boxen inclusief opnemen 22,50

€ 17,50 toch?


Oh ah ja @Nick83 . Zal het even corrigeren. 


" Maar heb je de app wel al uit de Store gehaald? Dan is (soms) wel nodig! Vooral met ietsje oudere tv's.

Wat is het merk (type) van je tv? Hoe oud?"

HBO staat er niet tussen dus kan ik 'm dr niet uithalen.…

Philips 55OLED754/12 2019/2020


Philips 55OLED754/12 2019/2020

Daar staat geen Android TV op, maar Saphi. Dat is een goedkopere cloon waar bijna geen apps voor ontwikkeld worden.

Als u nog een een Philips tv koopt: vermijd Saphi. Loop daar met een grote boog omheen.


Oh. Voor besturingssysteem Saphi zijn nauwelijks apps beschikbaar. Koop een los Android-TV / Google-TV apparaatje erbij. Dat gaat in een HDMI poort van de tv.

Daarna ben je van deze irritatie af.

Ikzelf ben heel blij met m'n Nokia streamingbox 8000. Alle app vrijheid. 

Heel goedkoop is momenteel de Chromecast HD Google-TV. 

https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_google-chromecast-met-google-tv-2k-1736543.html