Skip to main content

Ja, ik denk wel dat ik het antwoord weet, maar ik vraag het toch. Ik moet op de “kleintjes”letten. Soms zitten er 2/ 3 weken tussen de formule 1 races. Ik heb uitgerekend dat ik, 75 dagen per jaar naar de Formule 1 kijk op Viaplay. Feitelijk zijn dat “ruim”genomen  3 maanden (90 dagen), waarom moet ik dan voor 9 maanden betalen? Of kan ik mijn abonnement “tussentijds” beëindigen?

Hoi @Krisna 
Viaplay kun je na de eerste maand stopzetten.
Daarna kun je het weer opnieuw voor een maand aanzetten.
Dus als je tussen die maanden 90 dagen wilt wachten dan is dat geen enkel bezwaar.


Ik denk dat heel veel mensen ViaPlay einde F1 seizoen opzeggen en begin F1 seizoen weer aanzetten.


Als je alleen in F1 bent geïnteresseerd dan is dit een goed zelfs beter alternatief kwaliteit super en je kan alles zien vanaf de eerst training tem de race

Een flink goedkoper alternatief is om een abonnement te nemen op F1 TV Pro, met een prijs van 7,99 euro per maand. Nog slimmer is het om direct een jaarabonnement af te sluiten, want daarvoor betaal je 64,99 euro! Dat komt dus neer op slechts 5,40 per maand, een heel verschil met Viaplay.


Beste Cevrie,

Ja ik ben alleen geïnteresseerd in F1, al 40 jaar lang!! Gaat dat F1 TV pro via de computer? En wat moet ik dan doen? Want abonnement van Viaplay is nu 15,99 per maand, terwijl ik maar feitelijk 90 dagen kijk?

De films en zo interesseren mij niet!!


Beste Cevrie,

Ja ik ben alleen geïnteresseerd in F1, al 40 jaar lang!! Gaat dat F1 TV pro via de computer? En wat moet ik dan doen? Want abonnement van Viaplay is nu 15,99 per maand, terwijl ik maar feitelijk 90 dagen kijk?

De films en zo interesseren mij niet!!

 

F1 TV Pro, kan je zien:

Op een Android Smart tv

Via de browser op je computer.

Mobiel

Tablet.

Chromecast (casten vanaf mobiel of tablet naar de tv)

De nieuwste KPN tv decoder DIW7022 (moet je wel het KPN tv+ abonnement nemen, zie hier).

etc.

 

F1 Pro tv, zie hier voor meer informatie. 


Beste Cevrie

 

Dankjewel,

Deze ga ik nemen, na vandaag.


Beste Cevrie🤔

 


Ik kijk ook al sinds de jaren 70 al regelmatig F1 en sinds 2 jaar doe ik dat via F1pro tv bevalt mij heel goed en daarnaast stream ik het geluid van Mol en Plooy erbij dat doe ik met grandprixradio is wel iets lastiger omdat je deze alleen via belgie kan ontvangen met bvb een vpn server

Maar je kan Fpro1 tv met nederlands commentaar naar je bvb (smart) tv streamen!

Overigens ben ik met kpn ook dik tevreden maar voor 15 euro pm viaplay dat word me te gortig.

Succes


Beste Cevrie,

Ik ben ook tevreden over KPN, niks mis mee, maar dat Viaplay wordt mij nu ook te gortig (ga met pensioen  in augustus).. Klopt het, overigens dat ik F1 alleen met Creditcard kan betalen ?


Beste Cevrie,

Ik ben ook tevreden over KPN, niks mis mee, maar dat ViaPlay wordt mij nu ook te gortig (ga met pensioen  in augustus).. Klopt het, overigens dat ik F1 alleen met Creditcard kan betalen ?

 

Dat klopt 

Zie ook de link in mijn reactie.

 

-----------------------------------  

We currently only accept three different payment methods if you purchase directly through Formula 1. These are Visa and Mastercard credit cards.  In the UK we also accept Maestro

--------------------------------- 

 

P.S.

Ik heet Joop😉😊😊


Beste Cevrie,

Dan zal ik een creditcard aan moeten vragen. Dat gaat me wel lukken denk ik.

Bedankt voor de goede informatie, trouwens.

En…………….P.S

Ik heet Gerda 🙂 :)


@Krisna 

Gerda, Sorry, maar ik heet niet en ben niet Cevrie.

Ik heet Joop, forumnaam: @joop2011 

 


Oh Sorry Joop??

Nu begrijp ik er niets meer van?

Nou gooi maar in mijn pet, ik zoek het morgen wel uit!

Kort gezegd:

Ik heb een vraag gesteld: Ik krijg antwoord van ene “Cevrie” en nu antwoord van ene “ Joop”?

Hoe dan ook ik ben geholpen!! 🙂 Het was leuk ervaringen gedeeld te hebben.

 


 

@Krisna  

 

Het is een forum, geen chat.

Iedereen kan op een vraag reageren.

 

 @huistijger heeft als eerste 1 keer gereageerd.

@Cevrie had als tweede 1 keer gereageerd.

Daarna heb ik ( @joop2011 ) 3 keer gereageerd.

 

Je kan linksboven zien wie de reactie heeft geplaatst.

Zo werkt dat op een forum.

En er kunnen zelfs velen reageren, en dat mag.😉


Klein vraagje @joop2011 waarom zie ik dan elke keer onder jouw naam Joop2011 (in blauw) @Cevrie in het groen staan? Ik heb nu goed opgelet.

Dat is toch op zijn minst verwarrend?

Groet.

Gerda


@Krisna

Blauw, is degene die het antwoord / reactie geeft.

Uitgezonderd de auteur van de topic (de topic starter (vragensteller). 

Waarom @Cevrie niet blauw is, ik heb geen idee. 

 

Dus wat zie je:

Links de avatar van de persoon die reageert 

Daarnaast de forumnaam in het blauw.

Waarnaast wat het forumlid is op dit forum

Daarnaast het aantal totale reacties en vragen van het forumlid. 

 

Scrol naar boven en zie je bij ieder de forumnaam in het blauw.

Blauw zie je bij iedere reactie van degene in het blauw linksboven in het vak van de reactie. 

En ik heb een avatar aangemaakt, van mijn kat. 😉

 

Groen, dat is een verwijzing.

Bijvoorbeeld als ik nu jouw forumnaam typt, dan wordt hij groen @Krisna 

Als ik mijn forumnaam nu typt, is hij ook nu groen. @joop2011  (maar linksboven naast de avatar) is hij altijd blauw. 

 


Klein vraagje @joop2011 waarom zie ik dan elke keer onder jouw naam Joop2011 (in blauw) @Cevrie in het groen staan? Ik heb nu goed opgelet.

Dat is toch op zijn minst verwarrend?

Groet.

Gerda

 

Misschien kan een Moderator (KPN medewerker) hier een mooie uitleg voor geven. 😉

 

P.S.

Ik zag dat @huistijger bij zijn reactie ook blauw is, zie boven bij zijn reactie. 


Wach ffe. Ik zie “Cevrie” NIET in blauw of groen staan? Alleen jou en huistijger? Hoe kan dat dan? Niet op gelet.


@Cevrie en jij @Krisna zijn beide zwart.

Geen idee.

Hopelijk kan een moderator het ons vertellen. 😉


Wat ik zie. Mijn naam @Krisna in groen met daarachter “auteur” met een groen blok.

Dan “Cevrie” in het zwart met daarachter ook in het zwart “deelnemer”. Ik dacht daar op 

te antwoorden?!!

Jouw naam en die van huistijger zijn blauw.

Heb ik het zo goed omschreven?

 


Wat ik wel weet is, dat ik jou @joop2011 en @huistijger moet bedanken voor de suggesties en dat ik nu gauw van dit forum af moet. Want dit is niks voor mij.  Stelde alleen maar een vraag. Ik ga gauw

eten en naar de Grand Prix van Canada kijken. Hopenlijk volgende maand met F1Pro.

Fijne avond

Gerda