Skip to main content

Goedemiddag,

Ik heb al jarenlang zelf een Netflix account en ben sinds kort klant bij KPN. Ik overweeg om mijn Netflix account om te zetten naar KPN zodat ik gebruik kan maken van de entertainmentkorting. Ik vraag mij echter af of het mogelijk is om mijn account in de toekomst (mocht ik dat willen) weer terug in eigen beheer te krijgen. Stel ik zou ooit KPN als klant verlaten wil ik namelijk mijn Netflix account weer meenemen zodat ik alle settings en geschiedenis behoud.

Is dat mogelijk of kan je het account na het omzetten naar KPN niet meer terug krijgen op zelf betalen en in eigen beheer nemen?

 

Bedankt voor de hulp!

Hallo @NoudMC ,

Ja, dat kun je maandelijks veranderen als je dat wilt. 

Het enige wat KPN doet, is het aanbieden van de mogelijkheid om Netflix via je KPN factuur te betalen. Wil je de betaalmethode wijzigen? Dan kan dat via www.Netflix.com/youraccount. Wil je Netflix in zijn geheel opzeggen? Dan dien je dit ook te doen via jouw account van Netflix.

Het stopzetten bij KPN gaat per de 1e van de volgende maand.  Dit is dan ook pas later zichtbaar in MijnKPN, hier zit enige vertraging in.

 


Mee eens @Noordzee 

 

@NoudMC 

Netflix houdt je gegevens voor een half jaar vast.

Met zelfde gebruikersnaam en wachtwoord (dat kan je later natuurlijk weer aanpassen). 


Bedankt! Dan kan ik het binnenkort omzetten!