Skip to main content
Beantwoord

Kan KPN Formule 1 aanbieden zonder reclame?

• December 15, 2025
  • 4 reacties
  • 49 keer bekeken

Ik kijk graag F1, maar dan wel zonder reclame. Reclame bij een live sport en zeker bij F1 is de dood in de pot. Kan KPN F1 aanbieden zonder reclame?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Hvk49 ,

Op dit moment niet. Voor reclamevrij heb je Viaplay Standaard nodig.

Dat kan je alleen rechtstreeks bij Viaplay bestellen. 

bron: 

Kan ik zowel Viaplay Basis als Viaplay Standaard via KPN bestellen?

Op dit moment kan je alleen Viaplay Basis bestellen via KPN. 

4 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • December 15, 2025

Beste ​@Hvk49 , KPN biedt niets aan, dat doen zenders en/of streaming diensten. 

KPN geeft het aangebodene slechts door.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • December 15, 2025

Hallo ​@Hvk49 ,

Op dit moment niet. Voor reclamevrij heb je Viaplay Standaard nodig.

Dat kan je alleen rechtstreeks bij Viaplay bestellen. 

bron: 

Kan ik zowel Viaplay Basis als Viaplay Standaard via KPN bestellen?

Op dit moment kan je alleen Viaplay Basis bestellen via KPN. 

Flitsend
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • December 15, 2025

Als je voor de ultieme kijkerservaring van F1 wilt gaan zou ik je F1TV aanraden. Ik heb persoonlijk niks met het commentaar van Viaplay en de andere sporten die ze uitzenden intresseren mij ook niet. Bij F1TV heb je echt veel voor de liefhebber, denk aan camera's op alle auto’s die je naar keuze kunt instellen.

• December 15, 2025

Ik kijk graag F1, maar dan wel zonder reclame. Reclame bij een live sport en zeker bij F1 is de dood in de pot. Kan KPN F1 aanbieden zonder reclame?

Met reclame bedoel je in dit geval commercials of banners zoals Viaplay dit nu doet? Want elke F1 wagen is ook een rijdend reclame object.

Aangezien de distributie licenties voor Nederland bij Viaplay liggen kan KPN dit alleen doen als ze een sublicentie afnemen bij Viaplay en dan zou daar een apart kanaal voor moeten komen.

Dus een abonnement op Viaplay of  kijken via het inbegrepen F1tvpro is de beste optie.