Skip to main content

Hallo,

Mijn Spotify Premium loopt via jullie, maar ik zag dat er ook een Family abbonement is dat voor onze pubers ideaal zou zijn. Deze heb ik nu via mijn zoon aangevraagd. Maar nu blijkt het mijne niet om te zetten. Heb ik misschien niet zo handig gedaan…. Kan die van mij, die via jullie loopt, worden omgezet naar een familie abbonnement?
Hartelijk dank voor de hulpl

GRoetjes,

Heidi

Hoi @HJ123 en welkom hier op ons forum :)
Leuk dat je ons via deze weg hebt gevonden en hier je vraag ook stelt! Kan me voorstellen dat Spotify Family een uitkomst is wanneer je pubers hebt en ben ook blij dat we deze mogelijkheid aanbieden. Nu geef je aan dat blijkt dat je jouw Spotify Premium niet om kunt zetten naar Family; heb je dit via de MijnKPN omgeving geprobeerd? En wat voor melding kreeg je vervolgens? En is het account van je zoon nu inmiddels wel omgezet naar Spotify Family? Had je trouwens ook al even gekeken in het artikel op onze kennisbank? Daar vind je eigenlijk ook alle informatie terug met betrekking tot dit onderwerp!

 

 


Hai, dankjewel. Maar ondertussen zitten wij al een half uur huilend boven de KPN ap. Wát een ellende! Mij man heeft ook zijn mobiele omgeving en daar kan hij wel voor Family kiezen, maar voor ons thuis-verhaal kan dit niet! Daar kunnen we alleen voor Premium kiezen, terwijl we al wel bevestigd hebben in ons overzicht dat de Family in ons pakket zit nu. 
Niemand meer bereikbaar bij de klantenservice, ik zou worden teruggebeld. Één premium account stopgezet, dus al een persoon zeer verdrietig. En het stoom komt uit mijn oren. Heb al 4 medewerkers gesproken bij KPN en niemand kan me helpen


Heeft u wel een Hussel abonnement? Of de nieuwste abonnementsvorm? Want Family is volgens mij niet mogelijk bij oudere abonnementen. 


Bedank voor de toelichting @HJ123.

Ik vermoed dat je nog een ouder type abonnement voor thuis hebt en dat het daarom niet mogelijk is om hier te kiezen voor Spotify Family. Zoals @Nick83 al aangeeft, is Spotify Family niet mogelijk met oudere abonnementsvormen. Als jij voor mij je forumprofiel in zou willen vullen en een seintje kunt geven zodra je dit hebt gedaan, dan kan ik het even voor je nakijken!


Serieus?? Ik heb 4 medewerkers gesproken die me allemaal vertelden dat het wèl kon?!


De enige reden die ik in eerste instantie kan bedenken, is dat je dus een oud type abonnement hebt waarbij Spotify Family niet tot de mogelijkheden behoort. Zoals gezegd kan ik dit allemaal voor ja nakijken zodat je weet waar je aan toe bent. Daarvoor moet ik je wel nogmaals vragen om je forumprofiel in te vullen ;) 


Dan heb ik wel alle info van mijn man nodig, die heb ik (ben nu aan t werk) niet bij de hand 


Dan heb ik wel alle info van mijn man nodig, die heb ik (ben nu aan t werk) niet bij de hand 

Geen probleem, geef even een seintje zodra je dit hebt gedaan dan kijk het alsnog even voor je na @HJ123 :)