Skip to main content

Goedemiddag , 

Sinds begin december heb ik een nieuwe telefoon waarop ik na alles overzetten uitgelogd ben op Spotify Premium.

Nu blijkt dat er een oud emailadres gebruikt werd bij de inlog op Spotify , inmiddels is dit allang veranderd op KPN maar ik kan nu niet meer inloggen omdat ik geen wachtwoord weet en deze niet kan opvragen vanwege het oude emailadres. Kunt u mij advies geven wat verder te doen want ik weet het even niet meer !

Met vriendelijke groet, 

L Termaat

Dat e-mail adres heb je destijds zelf aangemaakt.

Ik ga ervan uit dat je nog bij je oude e-mail adres kan en dan kan je wachtwoord vergeten gebruiken.

Log daarmee in en na het inloggen kan je hem aanpassen naar het nieuwe.

Dit gaat via Spotify.

 

KPN is een tussenpersoon voor de facturatie.😉

Anders abonnement opzeggen en als het opgezegd is, opnieuw abonnement nemen en dan juiste e-mail adres gebruiken.

En noteer je gebruikersnamen en wachtwoorden, ik doe dat in een wachtwoordmanager. 


Dat emailadres is van 100 jaar geleden en nee daar kan ik niet meer bij. En ik sla al mijn wachtwoorden op maar aangezien ik dit emailadres al heel lang niet meer gebruik is deze dus verloren gegaan. 

Abonnement opzeggen via KPN ook al gedaan maar daar krijg ik geen reactie op en in de app blijft hij aangeven dat Spotify geactiveerd is.

Daar schiet ik dus ook niks mee op maar bedankt voor de reactie 👍


Dat emailadres is van 100 jaar geleden en nee daar kan ik niet meer bij. En ik sla al mijn wachtwoorden op maar aangezien ik dit emailadres al heel lang niet meer gebruik is deze dus verloren gegaan. 

Abonnement opzeggen via KPN ook al gedaan maar daar krijg ik geen reactie op en in de app blijft hij aangeven dat Spotify geactiveerd is.

Daar schiet ik dus ook niks mee op maar bedankt voor de reactie 👍

 

E-mail bestaat echt nog niet zo lang hoor.

Sinds 1990 of iets later pas.

 

Zie in MIJNKPN of Spotify is opgezegd.

Welke app bedoel je?

Activeren kan je weer via KPN doen, zie hier. (dat kan maar 1 keer, als ik het goed heb)

 

Maar kijk eerst in MIJNKPN of hij nog wel of niet actief is.

Als hij actief is, kan je hem via MIJNKPN opzeggen via abonnement wijzigen en op het minnetje klikken en daarna naar de winkelwagen om het af te ronden.


Natuurlijk kan je een oud email adres gehad hebben waar je niet meer bij kan.

Internet providers die al lang ter ziele zijn, gratis email providers die al lang niet meer bestaan en zo voort.


Natuurlijk kan je een oud email adres gehad hebben waar je niet meer bij kan.

Internet providers die al lang ter ziele zijn, gratis email providers die al lang niet meer bestaan en zo voort.

@Wim27 

Wat bedoel je met deze reactie?

Dat weet ik ook wel, maar daar help je @Inloggen Spotify via kpn niet mee.

Mijn eerste mail adres was via Worldonline en ik denk dat weinig mensen deze provider kennen. 


Dat dus de optie wachtwoord vergeten lang niet altijd werkt,


Hi @Inloggen Spotify via kpn, welkom op het forum. 

Als ik het goed begrijp bestaat het gebruikte e-mailadres niet meer waardoor je dus het wachtwoord niet kunt resetten. Dat is ontzettend vervelend. 

In dit geval zijn er 2 opties. Of je maakt een nieuw account aan bij Spotify en begint opnieuw, omdat je lijsten dan weg zijn. De tweede opties is om een melding te maken bij Spotify zelf, zij zijn de partij die dit zouden kunnen oplossen. Wij hebben geen inzage in de inloggegevens van Spotify. 

Het omzetten van Spotify premium naar Free zal dit ook niet helpen, het blijft namelijk dezelfde inlog en wachtwoord die je niet meer meet. 

Ik hoop dat Spotify dit voor je kan verhelpen.