Skip to main content

Over een tijdje gaat het glas abonnement stoppen waar nu ook Spotify Premium inzit.

Dan stopt Spotify dus. Ik heb (en blijf) wel bij KPN met mijn mobiele telefoon abo.

Daar kan ook Spotify bijgekocht worden.

Kan het Spotify daar naar overgezet worden? (naar Mobiele abo dus)

Welkom op het forum @Havee62. Als het Thuis abonnement waar Spotify nu bij zit stopt, zal jouw Spotify account van Premium naar Free gaan. Je kunt daarna Spotify toevoegen bij het mobiele abonnement, en daarna opnieuw activeren met je bestaande account. Dat account moet op dat moment wel weer Free zijn, als de Premium van het Thuispakket nog actief is lukt dat nog niet. Als je niet wilt wachten tot het Thuis abonnement stopt (en dat nog niet hebt doorgegeven) kan je Spotify ook alvast stoppen in MijnKPN, je kunt Spotify dan bij mobiel toevoegen zodra jouw account Free is.


Hmm, zal best kloppen, maar niet in mijn geval.

Ik kom van XS4ALL en glas abo is automatisch overgezet.

In MijnKPN kan ik Spotify niet ‘uitzetten’ of stoppen.

Ik zou dat wel alvast willen doen geloof ik.

Kan iemand binnen KPN dat dan doen voor mij zodat het weer Free wordt?

Is er nog een bepaalde vervaldatum waarop ik het minste last heb?


Een abonnement word bij KPN nooit stopgezet. Dat loopt altijd door. Totdat u het zelf opzegt of overstapt naar een andere provider. Is dat het geval? Stapt u over? Of heeft u het opgezegd? 


Via het forum kunnen wij de overgezette XS4ALL abonnementen niet inzien of bewerken, dus dat antwoord heb ik niet voor je. Je kunt daarvoor het beste bellen met de helpdesk van XS4ALL, zodat zij met je mee kunnen kijken 020-3987666.