Skip to main content

Viaplay begin maart geactiveerd

Viaplay staat bij mijnkpn produkten

Viaplay via app werkt (ipad / apple tv)

zender 225 staat niet in zenderlijst

 

wat gechecked / geprobeerd:

  • tv ontvanger via menu software reset uitgevoerd
  • stroom eraf en restart tv ontvanger
  • geen eigen zenderlijst en 225 staat ook niet bij de verborgen zenders in het menu

Nog suggesties?

 

Dat klinkt wel alsof je alles gecheckt hebt, @Jurgen-S. Ik heb vanuit je profielgegevens even meegekeken en ik zie wel dat er vandaag iets is gedaan rondom Viaplay en de activatie daarvan. Zoals ik het zie lijkt kanaal 225 eerder deze week geactiveerd te zijn, maar vandaag weer gedeactiveerd. Heb ik navraag over uitstaan en hoop ik morgen duidelijkheid over te hebben. Maar ik kan niet garanderen dat 225 het morgen doet. 


Viaplay begin maart geactiveerd

Viaplay staat bij mijnkpn produkten

Viaplay via app werkt (ipad / apple tv)

zender 225 staat niet in zenderlijst

 

wat gechecked / geprobeerd:

  • tv ontvanger via menu software reset uitgevoerd
  • stroom eraf en restart tv ontvanger
  • geen eigen zenderlijst en 225 staat ook niet bij de verborgen zenders in het menu

Nog suggesties?

 

Dat klinkt wel alsof je alles gecheckt hebt, @Jurgen-S. Ik heb vanuit je profielgegevens even meegekeken en ik zie wel dat er vandaag iets is gedaan rondom Viaplay en de activatie daarvan. Zoals ik het zie lijkt kanaal 225 eerder deze week geactiveerd te zijn, maar vandaag weer gedeactiveerd. Heb ik navraag over uitstaan en hoop ik morgen duidelijkheid over te hebben. Maar ik kan niet garanderen dat 225 het morgen doet. 

  @Jurgen-S, wat jouw situatie betreft. Volgens het systeem is kanaal 225 sinds 14 maart bij jou actief. Maar het lijkt niet helemaal met het goede tv account te koppelen. Zou je in je forumprofiel het serienummer van je ontvanger(s) willen vermelden? Mag in het vakje ‘persoonlijke opmerking’  Reageer hier even als je dat gedaan hebt, dan gaan we hier verder mee aan de slag. Met een beetje geluk kunnen we dit dan vandaag nog rechtbreien.


Viaplay begin maart geactiveerd

Viaplay staat bij mijnkpn produkten

Viaplay via app werkt (ipad / apple tv)

zender 225 staat niet in zenderlijst

 

wat gechecked / geprobeerd:

  • tv ontvanger via menu software reset uitgevoerd
  • stroom eraf en restart tv ontvanger
  • geen eigen zenderlijst en 225 staat ook niet bij de verborgen zenders in het menu

Nog suggesties?

 

Dat klinkt wel alsof je alles gecheckt hebt, @Jurgen-S. Ik heb vanuit je profielgegevens even meegekeken en ik zie wel dat er vandaag iets is gedaan rondom Viaplay en de activatie daarvan. Zoals ik het zie lijkt kanaal 225 eerder deze week geactiveerd te zijn, maar vandaag weer gedeactiveerd. Heb ik navraag over uitstaan en hoop ik morgen duidelijkheid over te hebben. Maar ik kan niet garanderen dat 225 het morgen doet. 

  @Jurgen-S, wat jouw situatie betreft. Volgens het systeem is kanaal 225 sinds 14 maart bij jou actief. Maar het lijkt niet helemaal met het goede tv account te koppelen. Zou je in je forumprofiel het serienummer van je ontvanger(s) willen vermelden? Mag in het vakje ‘persoonlijke opmerking’  Reageer hier even als je dat gedaan hebt, dan gaan we hier verder mee aan de slag. Met een beetje geluk kunnen we dit dan vandaag nog rechtbreien.

Dank voor de hulp, serie nr aan profiel toegevoegd


Dank, @Jurgen-S! Ik heb dit even afgesplitst naar een los topic om het overzicht te bewaren. Het issues is bij de back office neergelegd, want die moet dit gaan rechtbreien. Ik hoop dat dit nog lukt vandaag, maar dat kan ik niet garanderen. Zodra we reactie van hen terug hebben laten we het weten. Je kunt ook af en toe even proberen of 225 het doet. 


Erik geniet van een vrije avond, dus even een reactie van mij, namens onze back office:

  1. Wil jij de serienummers van de TV ontvangers even dubbelchecken? Kloppen deze; geen tikfouten oid? Waarschijnlijk al bekend, maar het serienummer van de TV ontvanger kun je op de onderkant van de TV ontvanger vinden.
  2. Op 31 januari is het abonnementsnummer met pincode van iTV naar jou verzonden: heb je deze gegevens nog?

We ontvangen graag een terugkoppeling van jou. De TV ontvangers worden dan vanuit onze back office ontkoppeld. Het koppelen van de TV ontvangers kun je zelf opnieuw doen: met het abonnementsnummer en pincode die je in januari van ons ontvangen hebt! 

 


Hallo Shyrin, serie nr in profiel klopt. Pincode en abbo nr toegevoegd


@Jurgen-S, ik heb geen bevestiging meer gezien vanuit de back office. Is het ontkoppelen vanuit hen ook gebeurd, en heb je de ontvanger opnieuw gekoppeld met je gegevens? Heb je kanaal 255 inmiddels zichtbaar? 


Nee is nog niet geregeld


Ai, dat is naar. Ik heb er zojuist achteraan gemaild om dit alsnog te laten doen. 'k Kom er bij je op terug, @Jurgen-S!


Ik heb bevestiging van de de back office dat zij inmiddels de ontkoppeling van de tv ontvanger hebben uitgevoerd, @Jurgen-S  Zodra je hem weer aanzet wordt je gevraagd om je abonnementsnummer en pincode in te voeren. Controleer daarna of je kanaal 225 wel kunt zien.


Gelukt, dank!


Top, goed om te horen :)