Skip to main content

Hallo allemaal,

 

Wil een klacht indienen over mijn spotify abonnement wat ik al sinds 2019 (ook bewijs van)heb bij mijn telefoonabonnement deze is steeds verlengd geworden en spotify is daar gratis bij gebleven tot ik op 23 februari een mail ontving dat ik geen recht meer had op spotify en deze zou worden afgesloten  op 27 februari heb toen gelijk gebeld met klantenservice en zou na wat onderzoek er gewoon recht op hebben deze dame vertelde me dat ze een bericht in de computer zou zetten met als gegeven dat als spotify toch zou stoppen ik gewoon terug kon bellen en een andere collega dit bericht kon lezen daar ging ik mee akkoord..spotify heeft het ook gewoon gedaan tot ik hem vandaag wilde gebruiken 11-05-2023 en tot mijn verbazing deed spotify het niet meer meteen gebeld en wat denk je !!! Niks te vinden 🤨helaas kreeg niet de vriendelijkste dame (zal de naam er maar niet bijzetten)aan de lijn,verhaal uitgelegd maar deze vertelde  me dat ik er geen recht op had en maar spotify erbij moest nemen en wilde me geen goede reden geven waarom het abonnement is gestopt en  ik er geen recht meer op had ze zei “lees de voorwaarden maar” ik zei toen ik weet niet wat de voorwaarden waren in 2019 en wat de reden is dat het nu pas stopt en niet bij mijn verlenging in 2021 (wat nu weer verlengbaar is) want heb niks gewijzigd maar kon mij niks bruikbaars vertellen zei haar wel vind t jammer dat je als trouwe klant (10 jaar 2 abonnementen en alles in 1 tv) dingen worden afgepakt en als je nieuwe klant word cadeautjes worden uitgedeeld maar daar had ze geen boodschap aan spijtig om te horen maar weet dat ik in de toekomst toch verder ga kijken voor een iets vriendelijkere provider voor mij geen KPN meer mvg 

Vul je forumprofiel aan met je postcode,huisnummer en je naam en klantnummer en mobiel nummer  dan ziet een moderator wie je bent zodra je topic aan de beurt is

Ik zie zelf op internet  niet dat Spotify gratis  is en wel dat het 2017 veranderd is zie link en als tussentijds hebt verlengd is het een nieuw contract 

 

https://www.iculture.nl/nieuws/kpn-stopt-spotify-premium-gratis/


 


Deze heb ik al ontvangen en tot op heden spotify gehad kan ook zijn dat ik hem nog eerder had dus inderdaad al voor 2017


Deze heb ik al ontvangen en tot op heden spotify gehad kan ook zijn dat ik hem nog eerder had dus inderdaad al voor 2017

Heb je kort geleden het abo verlengd zo ja dan denk ik dat men het als een nieuw contract ziet 

Ps ik ben niet van Kpn maar vindt het leuk om reacties te plaatsen bij medeklanten


Nee is wel verlengbaar maar niks gewijzigd


Nee is wel verlengbaar maar niks gewijzigd

Dan maar even wachten totdat een moderator je topic oppakt


@Krmo Welkom op het forum. 

Wat jammer om te lezen dat je geen gebruik meer kunt maken van je Spotify premium. 

Voorheen waren er inderdaad abonnementen waar Spotify bij in zat. Deze abonnementen bieden we echter al jaren niet meer aan. 

In jouw geval had Spotify direct na de verlenging naar de nieuwe abonnementsvorm moeten stoppen.

Dit is niet gebeurd. Daardoor heb je deze tijd nog gebruik kunnen maken van Spotify premium. 

De "fout" die destijds gemaakt is, is nu hersteld. Zoals ook zichtbaar in de screenshot die je plaatst. 

Waarom mijn collega aan de telefoon heeft aangegeven dat je hier wel recht op zou hebben durf ik niet te zeggen.

Bij de abonnementsvormen die je nu hebt heb je hier namelijk geen recht op, maar is het een dienst je aan moet zetten als je deze wil gebruiken. 


Maar dan is het nog steeds een vreemd verhaal dat ik het bij mijn abbo had voor 2017 gratis na 2017 zou het dus blijbaar zijn gestopt ik heb alleen maar verlengd vanaf die tijd om de 2 jaar dus u zegt dat ze me al 6 jaar zijn vergeten af te sluiten 🧐 dan vind ik wel dat ze het onprofessioneel aanpakken na zoon fout me een standaard mail na al die tijd sturen niks persoonlijks en dan direct afsluiten bij een trouwe klant van bijna 10 jaar met 2 mobiele abbo’s en alles in 1 thuis