Skip to main content

Wat gaat KPN voor mij doen als ik een abonnement op viaplay wil. Ik ben al jarenlang abonnee en betaal elke maand € 82,00 en 2 x € 16,20 voor 2 mobiel abonnementen. Hier moet toch een mooie prijs uit de halen zijn. 

Voor bestaande abonnees van 1 maart tot 1 augustus 'slechts' €9,99 per maand i.p.v. €13,99 per maand.

Zie onderstaande link:

https://www.kpn.com/televisie/pakketten/viaplay.htm


Maar na 1 augustus € 13,99 vind ik wel veel geld. Een nieuwe abonnee krijgt een hogere korting gedurende 1 jaar. Ik word dus gestraft als trouwe abonnee. 


Maar na 1 augustus € 13,99 vind ik wel veel geld. Een nieuwe abonnee krijgt een hogere korting gedurende 1 jaar. Ik word dus gestraft als trouwe abonnee. 

Misschien kun je t.z.t. van de entertainmentkorting van €5 per maand gebruik maken als je internet en mobiel hebt van KPN. Houd de berichtgeving en de nieuwsbrieven in de gaten.

 


@Henk 1 Tja blijft een hoop geld voor een beetje streamingdienst, en ze mogen het je ook vragen, je bent niet verplicht een abonnement af te sluiten.

Maar ja, nieuwe klanten krijgen het gratis, inderdaad, die krijgen het een tijdje gratis, maar geen gratis ander kadootje of een poosje extra korting op andere zaken, dit is een kluif die je een hondje voor houd om hem binnen te harken.

Nu vind ik, persoonlijke mening, het heel netjes dat KPN je een tijdje korting geeft, ze kunnen ook zeggen, je mag de volle mep betalen, bekijk het maar we geven geen introductie korting, maar verwacht dat dit een onderhandelings punt is geweest met ViaPlay en dit er uit is gekomen.

Maar het blijft zuur, maar even tussendoor, hoe keek je voorheen de F1? Via KPN was je officieel aangewezen op het Ziggo Sport pakket, dat kost meer dan 13.99 per maand, dus ben je nu zuur doordat je gratis en niet zo nette tactiek via een niet zo zuiver Ziggo account gratis kijken opgedroogd is of keek je wel netjes via Ziggo sport en behoud je die en krijg je ViaPlay er boven op waardoor je dubbel gaat betalen.


Eredivisie, F1, films en series, Netflix, Videoland, etc. wen er maar aan, alles via streaming diensten, commercieel verdienmodel pur sang. ‘Normale’ TV wordt meer en meer gedomineerd door reclameblokken en tussendoor nog wat programma’s, waarvan de waarde nogal eens te wensen overlaat. 


Maar na 1 augustus € 13,99 vind ik wel veel geld. Een nieuwe abonnee krijgt een hogere korting gedurende 1 jaar. Ik word dus gestraft als trouwe abonnee. 

Nee, ook maar 9 maanden.

Formule 1 zat vorig jaar bij het Ziggo Sports pakket. Daar moest je ook € 13,99 voor betalen.


Wat gaat KPN voor mij doen als ik een abonnement op ViaPlay wil. Ik ben al jarenlang abonnee en betaal elke maand € 82,00 en 2 x € 16,20 voor 2 mobiel abonnementen. Hier moet toch een mooie prijs uit de halen zijn. 

 

Als je een Hussel abonnement hebt, krijg je € 5,-- entertainment korting.

Dit is voor 1 extra pakket.

Tevens krijg je bij een Hussel abonnement het pluspakket gratis.

 

P.S.

Ik betaal € 64,99 per maand.

Glasvezel 200 / 200 (up en down is gelijk bij glasvezel)

2 KPN tv decoders (dus gratis opname pakket)

En 2 mobiele abonnementen a € 16,50 per maand. 


Welkom op het forum @Henk 1. Voor bestaande klanten is er inderdaad een ander aanbod dan voor nieuwe klanten zoals al genoemd wordt:

Voor bestaande abonnees van 1 maart tot 1 augustus 'slechts' €9,99 per maand i.p.v. €13,99 per maand.

Zie onderstaande link:

https://www.kpn.com/televisie/pakketten/viaplay.htm

 

Naast de link die Jan noemt kan je hiervoor ook in ons eigen topic kijken, waar we deze en andere vragen al beantwoorden: Viaplay bij KPN.

 

 


Je kan dan (als bestaande klant) nog beter direct bij Viaplay een jaarcontract afsluiten a 99 euro. Je kan het dan echter niet via de KPN settop-box bekijken, maar voor de meeste TVs is er wel een Viaplay app beschikbaar (en anders evt via Chromecast als je die al hebt)

Ik maakte zelf al jaren gebruik van F1 TV Pro, maar denk dat ik dit jaar Viaplay in ieder geval een kans geef voor die 99 euro. Als het meer dan dit bedrag wordt, dan switch ik wel weer terug naar F1 TV pro.


Je kan dan (als bestaande klant) nog beter direct bij Viaplay een jaarcontract afsluiten a 99 euro. Je kan het dan echter niet via de KPN settop-box bekijken, maar voor de meeste TVs is er wel een Viaplay app beschikbaar (en anders evt via Chromecast als je die al hebt)

Ik maakte zelf al jaren gebruik van F1 TV Pro, maar denk dat ik dit jaar Viaplay in ieder geval een kans geef voor die 99 euro. Als het meer dan dit bedrag wordt, dan switch ik wel weer terug naar F1 TV pro.

 

KPN heeft nog geen app op de KPN tv decoder.

Tot augustus kan je als KPN abonnee met ViaPlay via KPN F1 kijken op kanaal 225 (dat kan niet met een abonnement).

Als de app er is op de KPN tv decoder, dan kan je altijd kijken via de decoder (maar niet via 225).

 

Via KPN duurder?

Ligt eraan.

Als je geen Hussel abonnement hebt: 6 x € 9,99 + 6 x € 13,99 = € 143,88

Als je Hussel hebt, dan krijg je € 5,-- entertainment korting:  6 x € 3,99 + 6 x € 8,99 = € 77,88

 

P.S. mijn voorkeur is altijd de app op de Smart tv en daar heb ik nog nooit problemen mee gehad (al meer dan 8 jaar nu). 

 

€ 5,-- entertainment korting krijg je maar op 1 extra pakket bij KPN Hussel.

Je krijgt bij KPN hussel ook het pluspakket gratis en korting op mobiel.

Hussel kan je alleen krijgen als je internet en mobiel van KPN hebt. 

 

Helaas van Henk 1 niets meer gehoord. 

 

Zie ook boven wat ik nu betaal bij KPN.


Je kan dan (als bestaande klant) nog beter direct bij Viaplay een jaarcontract afsluiten a 99 euro. Je kan het dan echter niet via de KPN settop-box bekijken, maar voor de meeste TVs is er wel een Viaplay app beschikbaar (en anders evt via Chromecast als je die al hebt)

Ik maakte zelf al jaren gebruik van F1 TV Pro, maar denk dat ik dit jaar Viaplay in ieder geval een kans geef voor die 99 euro. Als het meer dan dit bedrag wordt, dan switch ik wel weer terug naar F1 TV pro.

 

KPN heeft nog geen app op de KPN tv decoder.

Tot augustus kan je als KPN abonnee met ViaPlay via KPN F1 kijken op kanaal 225 (dat kan niet met een abonnement).

Als de app er is op de KPN tv decoder, dan kan je altijd kijken via de decoder (maar niet via 225).

 

Via KPN duurder?

Ligt eraan.

Als je geen Hussel abonnement hebt: 6 x € 9,99 + 6 x € 13,99 = € 143,88

Als je Hussel hebt, dan krijg je € 5,-- entertainment korting:  6 x € 3,99 + 6 x € 8,99 = € 77,88

 

P.S. mijn voorkeur is altijd de app op de Smart tv en daar heb ik nog nooit problemen mee gehad (al meer dan 8 jaar nu). 

 

€ 5,-- entertainment korting krijg je maar op 1 extra pakket bij KPN Hussel.

Je krijgt bij KPN hussel ook het pluspakket gratis en korting op mobiel.

Hussel kan je alleen krijgen als je internet en mobiel van KPN hebt. 

 

>KPN heeft nog geen app op de KPN tv decoder.

Dat zeg ik toch ook helemaal niet ? Niet via settop-box (=KPN tv decoder) te bekijken, maar wel via App op je TV. 

En die 5 euro entertainment korting heb ik al in gebruik voor Netflix. Dus die vlieger gaat lang niet voor iedereen op ;)

 

 


 

 

€ 5,-- entertainment korting krijg je maar op 1 extra pakket bij KPN Hussel.

Je krijgt bij KPN hussel ook het pluspakket gratis en korting op mobiel.

Hussel kan je alleen krijgen als je internet en mobiel van KPN hebt. 

 

>KPN heeft nog geen app op de KPN tv decoder.

Dat zeg ik toch ook helemaal niet ? Niet via settop-box (=KPN tv decoder) te bekijken, maar wel via App op je TV. 

En die 5 euro entertainment korting heb ik al in gebruik voor Netflix. Dus die vlieger gaat lang niet voor iedereen op ;)

 

 

 

Dat schrijf ik er toch ook onder? 

 

En dit onderwerp vind je heel veel keren terug.

En ik lees dan in al die berichten: “iedereen heeft als nieuwe abonnee korting of iets gekregen” 

 

Zie ook de link van Jasper.:wink:


 

 

€ 5,-- entertainment korting krijg je maar op 1 extra pakket bij KPN Hussel.

Je krijgt bij KPN hussel ook het pluspakket gratis en korting op mobiel.

Hussel kan je alleen krijgen als je internet en mobiel van KPN hebt. 

 

>KPN heeft nog geen app op de KPN tv decoder.

Dat zeg ik toch ook helemaal niet ? Niet via settop-box (=KPN tv decoder) te bekijken, maar wel via App op je TV. 

En die 5 euro entertainment korting heb ik al in gebruik voor Netflix. Dus die vlieger gaat lang niet voor iedereen op ;)

 

 

 

Dat schrijf ik er toch ook onder? 

 

En dit onderwerp vind je heel veel keren terug.

En ik lees dan in al die berichten: “iedereen heeft als nieuwe abonnee korting of iets gekregen” 

 

Zie ook de link van Jasper.:wink:

 

Als je het meeste korting wil hebben kan je het beste ieder jaar switchen van provider. Maar daar zitten de meesten ook niet op te wachten.

 

 


Is het een optie om op te zeggen? Korting krijg je overal. Vind t oneerlijk toch bestaande klanten. 


Als u contractvrij bent kunt u inderdaad overstappen.  Het gedoe er omheen moet u dan voor lief nemen. Overigens geeft kpn al tig jaar korting of een welkomstcadeau aan nieuwe klanten.  Wellicht heeft u die toendertijd ook gehad. 


Tig jaar? Wat is dat? 


Jolige prietpraat daar heb ik als klant niks aan he. 


Tig jaar? Wat is dat? 

Vele jaren. 


Is het een optie om op te zeggen? Korting krijg je overal. Vind t oneerlijk toch bestaande klanten. 

Waarom zou je opzeggen? Dit aanbod van KPN lijkt me fair en goedkoop, je weet als klant dat het product wat ze leveren dik oke is en ergens anders is het minstens zo duur of duurder, zie je motivatie niet zo….