Skip to main content

Hallo, helaas lukt het niet om in Netflix te navigeren met de KPN afstandsbediening. Een herstart van de tv ontvanger helpt niet (dit doen we met enige regelmaat aangezien de ontvanger de internetverbinding af en toe kwijt is). Zou dit liggen aan het feit dat onze samsung tv al wat ouder is: model UE55KS7000UXZT? Of zou het helpen om de tv ontvanger te vervangen, die hebben we ook al lang, model HMB2260 V2. Groetjes Irene 

Hallo, helaas lukt het niet om in Netflix te navigeren met de KPN afstandsbediening. Een herstart van de tv ontvanger helpt niet (dit doen we met enige regelmaat aangezien de ontvanger de internetverbinding af en toe kwijt is). Zou dit liggen aan het feit dat onze samsung tv al wat ouder is: model UE55KS7000UXZT? Of zou het helpen om de tv ontvanger te vervangen, die hebben we ook al lang, model HMB2260 V2. Groetjes Irene 

 

Als je met de KPN AB Netflix bedient, maakt het niets uit welke tv je hebt.

Alles gaat dan via de KPN tv decoder.

 

Welke KPN tv decoder heb je?

Waar start Netflix mee op?

Hoe is de KPN tv ontvanger verbonden met de Experiabox?

(vooral die netwerkadapers kunnen problemen geven (maar niet voor het Netflix probleem)). 


Hallo @joop2011 

Welke KPN tv decoder heb je?

lang, model HMB2260 V2. Groetjes Irene 

 

 


Dank JanD ;-)

Wij zijn XS4ALL klant dus geen experiabox.

Joop2011 - Wat bedoel je precies met de vraag waar Netflix mee opstart? We kunnen op 2 manieren naar Netflix, met de knop Netflix van afstandsbediening of via het selecteren van de bron. Beide geven hetzelfde resultaat, het startscherm met keuze uit onze 3 gebruikers verschijnt maar selecteren met OK of wijzigen met pijltjes werkt niet.


Het liefst willen we alles met 1 afstandsbediening doen, maar als we het niet werkend krijgen dan moet ik de Samsung afstandsbediening ernaast gebruiken alleen voor Netflix.


@joop2011 dank voor het meedenken, wist niet dat het vinkje betekent dat dat het beste antwoord is, ik dacht dat het gelezen betekende :-)), voor t eerst op t forum dan krijg je dat, weet ook niet of ik dat ongedaankan maken. Dus ik houd me aanbevolen voor verdere suggesties!


Hallo, helaas lukt het niet om in Netflix te navigeren met de KPN afstandsbediening. Een herstart van de tv ontvanger helpt niet (dit doen we met enige regelmaat aangezien de ontvanger de internetverbinding af en toe kwijt is). Zou dit liggen aan het feit dat onze samsung tv al wat ouder is: model UE55KS7000UXZT? Of zou het helpen om de tv ontvanger te vervangen, die hebben we ook al lang, model HMB2260 V2. Groetjes Irene 

 

Als je met de KPN AB Netflix bedient, maakt het niets uit welke tv je hebt.

Alles gaat dan via de KPN tv decoder.

Welke KPN tv decoder heb je?

Waar start Netflix mee op?

Hoe is de KPN tv ontvanger verbonden met de Experiabox?

(vooral die netwerkadapers kunnen problemen geven (maar niet voor het Netflix probleem)). 

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst


We kunnen op 2 manieren naar Netflix, met de knop Netflix van afstandsbediening of via het selecteren van de bron.

In geval van optie 2, selecteren van bron, dan gebruikt u waarschijnlijk de app op de Samsung tv. En dan moet u dus de Samsung afstandsbediening gebruiken.

Als u de Netflix knop op de witte KPN afstandsbediening gebruikt, dan start u Netflix op de tv ontvanger van KPN. Het bedienen zou dan ook via de witte KPN afstandsbediening moeten lukken.


Dank JanD ;-)

Wij zijn XS4ALL klant dus geen experiabox.

Joop2011 - Wat bedoel je precies met de vraag waar Netflix mee opstart? We kunnen op 2 manieren naar Netflix, met de knop Netflix van afstandsbediening of via het selecteren van de bron. Beide geven hetzelfde resultaat, het startscherm met keuze uit onze 3 gebruikers verschijnt maar selecteren met OK of wijzigen met pijltjes werkt niet.

 

Dat snap ik.

Maar wat zie je als je Netflix op de KPN tv decoder opstart? 


Dank JanD ;-)

Wij zijn XS4ALL klant dus geen experiabox.

Joop2011 - Wat bedoel je precies met de vraag waar Netflix mee opstart? We kunnen op 2 manieren naar Netflix, met de knop Netflix van afstandsbediening of via het selecteren van de bron. Beide geven hetzelfde resultaat, het startscherm met keuze uit onze 3 gebruikers verschijnt maar selecteren met OK of wijzigen met pijltjes werkt niet.

 

Dat snap ik.

Maar wat zie je als je Netflix op de KPN tv decoder opstart? 

@joop2011@Nick83 Ik had er inderdaad niet bij stilgestaan dat netflix via decoder niet dezelfde is als via de tv. Na inloggen via de decoder werkt de AB inderdaad wel. Bedankt en nog n fijne zondag!