Skip to main content

Heb een kpn modem v10 met 3x experia wifi versterkers. Alles draait op mijn Ipad 2021 als een zonnetje behalve de KPN app. Netflix en primevideo draaid als een dolle. Bij kpn TV kijken geregeld haperen en video blijft opnieuw opstarten. Je wordt er moedeloos van om op deze manier TV te kijken. Wat is de oplossing hiervoor?

@64Pieter Welkom op het forum. 

Excuses voor de late reactie. Wat irritant dat het niet goed lukt om tv te kijken via de iPad. 

En heb je de app ook al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? 

Heb je dit probleem ook op andere apparaten? Bijvoorbeeld een mobiele telefoon? 


Hoi Rutger,

Heb 2 experia WiFi versterkers eruit getrokken, en de WiFi in het modem uitgezet. Werk dus met een losse experia WiFi versterker.

Tevens de app opnieuw geïnstalleerd.  Het hakkelen is nu al 80% verbeterd. Heb het idee dat er interferentie tussen WiFi experia versterkers/antennes plaats vond. Er is nu enigszins mee te leven. Als ik de iPad of iPhone op het werk uitprobeer heb ik geen een hapering. Heb je nog andere suggesties?


@64Pieter Ik heb niet direct andere suggesties, maar wel erg opvallend dat het beter werkt als de Experia Wifi's niet aangesloten zijn. 

Is het probleem overal in de woning gelijk? En begrijp ik het goed dat je het probleem thuis op je iPhone ook hebt?