Skip to main content

Op de forum zie ik dat er afgelopen jaren meerdere meldingen zijn dat KPN iTV app niet goed werkt op iOS apparaten. Dit is bij mij ook het geval. Volledig bijgewerkte en nieuwe iPad en iPhone, vlakbij 1GB WiFi verbinding van KPN, niets blijkt te helpen terwijl andere apps totaal geen problemen hebben. Is de buffer issue nog steeds niet verholpen? Bij ziggo had ik helemaal geen problemen met de app. Ontzettend frustrerend en onbegrijpelijk. Wat is er aan de hand KPN?

P.S. ook na opnieuw installeren van de app en opnieuw opstarten van apparaten blijft de KPN iTV app haperen: het beeld springt terug, loopt vast, zwart scherm, alsof ik 10+ jaar terug in de tijd ben.


Heb ik ook sinds een paar weken. Heb de kwaliteit al naar de laagste gezet, dit helpt wel wat.  Maar ik vermoed dat KPN recentelijk iets heeft veranderd in hun streaming want voorheen nooit last van gehad.
Erg irritant dit. Svp oplossen.


Hoi @EwoudH, welkom op ons forum! Welke versie van iOS en de app heb je precies? Je kunt ook via de browser kijken op tv.kpn.com, werkt dat wel goed?


Zoals aangegeven heb ik de laatste versie van iOS op zowel iPhone als ook op de iPad (beide versie 16.4.1). Het hele punt van een app is dat ik niet via de browser hoef te kijken. Daarnaast betaal ik veel geld voor het KPN abonnement en mag ik verwachten dat dit soort zaken fatsoenlijk werkt.