Skip to main content

Hallo,

 

ik weet dat de ITV app voor Android nog in Beta is. Het werkt op zicht wel goed, maar is niet perfect.

Is het een idee om de isseus vast te leggen op 1 pagina en wat de status  en de oplossingen zijn. Dat weten andere gebruikers ook waar ze aan toe zijn?

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hoi @Bruinsmm, welkom hier. 

Ik begrijp goed dat je graag wilt zien war aan gewerkt wordt etc. Alle feedback die binnenkomt wordt verzameld en komt bij de ontwikkelaars terecht. Zij gaan daar dan mee aan de slag. Meer kan ik er niet van maken. 


@Bart_Z is kpn wel actief bezig met de ontwikkeling van de android tv app. Ik heb de laatste maanden geen updates ontvangen. Hanteert kpn geen roadmap, waarop de issues staan die aangepakt worden ? Ik vind bepaalde issues behoorlijk irritant. 


We blijven hier zeker wel mee bezig. Er zeker wel een roadmap, maar daar heb ik geen inzicht in. Evenals wanneer de volgende update komt. Maar feedback wordt zeker verzamelt en verwerkt. 


Het beeld op mijn Android tv via de app laat echt te wensen over lijkt wel of hij de helft van de frames over slaat, terwijl alle andere streamingdiensten rete strak binnenkomen. Mijn tv rechtstreeks op de experiabox met een kabel dus daar ligt het niet aan. Gaat er binnenkort een oplossing komen? Als Netflix en Amazon het kunnen dan zeker kpn als telecomprovider toch ook?


Het beeld op mijn Android tv via de app laat echt te wensen over lijkt wel of hij de helft van de frames over slaat, terwijl alle andere streamingdiensten rete strak binnenkomen. Mijn tv rechtstreeks op de experiabox met een kabel dus daar ligt het niet aan. Gaat er binnenkort een oplossing komen? Als Netflix en Amazon het kunnen dan zeker kpn als telecomprovider toch ook?

Ik had dat recent ook op een nieuwe (Philips) Android TV. Een dag later liep alles weer soepel. Ik ben er wel achter dat als je de tv opstart die eerst even een minuut of zo met rust moet laten en dan pas de KPN itv app opstarten. Start je te gelijk de app op bij het aanzetten van de tv dan blijft het beeld haperen. 


Hier ook een Philips, als ik naar een andere app schakel en poosje daarna naar iTV dan is het nog schokkerig, bij mij gaat het niet weg.


Hier ook een Philips, als ik naar een andere app schakel en poosje daarna naar iTV dan is het nog schokkerig, bij mij gaat het niet weg.

Klopt. Dat was hier ook. Andere apps (HBO Max, Netflix, Disney+ draaiden wel soepel)

Zet de tv eens helemaal uit. Na een minuut weer aan en laat hem dan eens helemaal rustig doorstarten (dat zie je overigens niet). Schakel dan de app in. Het ligt ook echt aan de app. Die heeft (nog) wat gebruiksaanwijzing nodig (bij mij althans)


Het is nog geen volwaardige vervanger van de ontvanger. Dus als je de beste kwaliteit wil, wil ik je toch die aanraden. 

Maar helpen de tips van SleggehammerNL? Anders kun je voor de zekerheid de app nog eens verwijderen en opnieuw installeren.