Skip to main content

Dag,

Ik heb precies hetzelfde probleem als hierboven. De maand wachttermijn is al voorbij en spotify geeft aan dat ik gekoppeld ben aan KPN. Zouden jullie nogmaals mijn spotify aan willen passen naar Spotify free.

Dank.

 

Groet Suzanne


Admin: afgesplitst en een eigen topic voor je bericht aangemaakt

Goedemiddag @Suzanne81. We hebben een eigen topic voor je bericht aangemaakt, zodat we je verzoek kunnen oppakken.

Had jij Spotify gekoppeld aan een mobiel of Internet (en TV) abonnement? Wil jij ook jouw klantgegevens invullen in jouw Forum profiel? Dan kunnen wij jouw gegevens erbij pakken en een melding registreren voor een achterliggende afdeling.
Graag jouw volledige naam, klantnummer en postcode en huisnummer. 

In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken!


Dag @Shyrin_ ,

Ik heb mijn profiel aangevuld. Spotify is bij mij gekoppeld aan mijn mobiele abonnement.

 

groet Suzanne


Ik ben dit vergeten aan je te melden, maar ik heb een achterliggende afdeling een bericht gestuurd, hoor! Zodra ik een terugkoppeling heb, laat ik het weten!


Ik heb de terugkoppeling gekregen dat de koppeling tussen Spotify en KPN beëindigd is. Bedankt voor jouw geduld, @Suzanne81!


@Shyrin_ Het is gelukt. Dank!


Yes! Heel graag gedaan! 😊