Skip to main content

Spotify in Januari al opgezegd via KPN.

Koppeling op mijn Spotify blijft er aan vast zitten, zodat ik nog steeds zelf geen Spotify DUO abonnement kan nemen.

‘Jouw abonnement is gekoppeld aan onze partner KPN/XS4ALL. Benader KPN/XS4ALL voor vragen over je abonnement.’

Service afdeling van Spotify geeft aan dat ik dit met de partner moet regelen, in dit geval KPN.

KPN service nummer gebeld, die mevrouw had geloof ik niet zo'n zin om te werken, kwam ik dus ook niet verder mee. 

Het lijkt wel dat dit na bijna 4 maanden wel eens regelt zou moeten worden. 

Ik overweeg om mijn laatste mobiele abonnement die ik nog heb lopen bij KPN ook maak op te zeggen, ben het zo zat. 

Hoi @lianne2, goed dat je contact met ons opneemt.

Als je Spotify bij KPN opzegt, dan kan het nog 1 maand duren tot jouw account wordt omgezet naar Spotify Free. Dit zou alleen geen 4 maanden moeten duren. Ik kijk daarom graag even met je mee.

Ik wil je vragen je forumprofiel aan te vullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer. Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?


Goedeavond @Denise_ , 

 

Ik heb het forumprofiel ingevuld. 


Bedankt. Ik zie Spotify Premium niet meer in jouw abonnement. Het had allang omgezet moeten zijn naar Spotify Free. Ik heb daarom mijn collega's van de Back Office gevraagd hier naar te kijken. Zij zullen hier volgende week naar kijken.