Skip to main content

Goedenavond,

ik heb recentelijk mijn kPn abonnement opgezegd. Mijn (gratis) Spotify Premium loopt echter door.

Toen ik het wilde wijzigen in Spotify Family zag ik dat het nog steeds aan KPNXS4all hangt.

heb spotify ooit gekregen via XS4ALL.

de aanwijzigingen om het via mijn account bij KPN op te zeggen, werken niet omdat het niet zichtbaar is.

Kunnen jullie dit voor mij opzeggen?

 

groet

Hebe

Dat moet je zelf doen via je Spotify account .


Helaas, dat kan dus niet. Daar wordt vermeld dat het via KPN moet….


Is mij niet bekend. 


Goedenavond,

ik heb recentelijk mijn kPn abonnement opgezegd. Mijn (gratis) Spotify Premium loopt echter door.

Toen ik het wilde wijzigen in Spotify Family zag ik dat het nog steeds aan KPNXS4all hangt.

heb spotify ooit gekregen via XS4ALL.

de aanwijzigingen om het via mijn account bij KPN op te zeggen, werken niet omdat het niet zichtbaar is.

Kunnen jullie dit voor mij opzeggen?

 

groet

Hebe

 

Is het een betaald of gratis abonnement van Spotify?

En krijg je van KPN hier nog een factuur van?

 

P.S.

“jullie”??

Op een forum helpen vooral klanten elkaar.😉


Dank voor je antwoord!

het is een gratis abonnement….

en sorry voor ‘jullie’, ik snapte het nog niet helemaal…

 

groet

hebe


Ga er maar vanuit dat het betaalde service  wordt, dus iets van 9,99 euro per maand. Wil je dat niet dan account bij Spotify zelf ook beëindigen. 


Hallo @HVerrest, wat jammer dat je jouw abonnement bij KPN hebt opgezegd. 

Je ervaart nu dat Spotify Premium nog actief is. Dat kan kloppen. Het kan tot een maand duren voordat jouw Spotify account omgezet wordt naar Free.

Is het inmiddels langer geleden dat jouw XS4ALL abonnement is stopgezet? Bel dan even met de XS4ALL klantenservice: 020 398 76 66. Zij kunnen de Back Office aansturen om het alsnog stop te zetten.


Dag Denise, dank je wel! Het is inderdaad langer dan een maand geleden. Ik ga contact opnemen met Xs4all. Ik ben nu op vakantie in Australië dus met bellen wacht ik even tot ik weer thuis ben.

groet

hebe