Skip to main content
Beantwoord

KPN streamingdiensten uitbreiden met add-ons zoals HBO Max Sport en Prime Video

• September 2, 2026
  • 3 reacties
  • 78 keer bekeken

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23

Is het niet makkelijk en mogelijk om ook de add-ons van een streamingdienst aan te bieden?

HBO Max heeft een sprotpakket.

HBO Max kan je afnemen, maar het sportpakket moet je via HBO afnemen.

(ik weet bij HBO Max niet of dat apart kan terwijl je HBO via KPN afneem)

Prime Video

Deze heeft best wel veel add-ons.

O.a.:

Reclame vrij kijken

MGM+

Apple tv

etc.

(ik weet dat je Prime via KPN kan afnemen en de Add-ons separaat via Prime kan afnemen)

Maar alles bij 1 is volgens mij toch veel makkelijker.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@joop2011, ik heb reactie van mijn collega's. Hier is in het verleden al eens naar gekeken maar op dit moment kan het niet uit met hoeveel werk het zou zijn om te implementeren. Maar goed, mocht er iets veranderen zullen we het dus met jullie delen in het hierbovengenoemde topic!

3 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ik heb geen idee ​@joop2011 maar ik zal je wens in ieder geval doorgeven!

Als er iets verandert zullen we dat hier delen:

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 15, 2026

Hoi ​@joop2011, ik heb reactie van mijn collega's. Hier is in het verleden al eens naar gekeken maar op dit moment kan het niet uit met hoeveel werk het zou zijn om te implementeren. Maar goed, mocht er iets veranderen zullen we het dus met jullie delen in het hierbovengenoemde topic!

• September 15, 2026

Kortom nog steeds hetzelfde als een jaar geleden. Wat ik toen al schreef zal nog wel even zo blijven. Want behalve wat Thomas noemt over het implementeren moeten de streamdiensten zelf dit uiteraard ook toestaan.

Het is gewoon mogelijk om de Sport add-on los af te nemen bij HBOMAX.

https://community.kpn.com/streaming-122/sport-aanzetten-op-hbo-max-via-kpn-hoe-doe-ik-dit-638992?tid=638992&fid=122

Ondertussen is de situatie met Netflix en de extra lid wel veranderd als ik het goed heb gevolgd