Skip to main content
Beantwoord

KPN TV app werkt niet meer op mijn TCL 32S5403AF (2023) sinds een aantal maanden

• June 11, 2025
  • 3 reacties
  • 50 keer bekeken

Heb gewacht op mogelijke update

Vandaag weer app opnieuw geïnstalleerd maar het werkt niet.

andere apps functioneren wel op de TV en ik kan streamen via mijn telefoon.

Is er al meer bekend?

TCL 32S5403AF (2023)

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hey ​@Pien109. Welkom op de KPN Community! 

Jammer genoeg werkt de Smart TV+ app nog niet goed op bepaalde TCL tv's. We zijn ermee bezig om dat te onderzoeken en hopelijk te herstellen met komende updates. Wel kunnen we nog een voorbeeld gebruiken van wat er precies fout gaat voor het onderzoek. Zou je onderstaande vragen eens kunnen beantwoorden?

• Kun je wel of niet inloggen? En als je wel kunt inloggen; Waar loop je dan precies tegenaan?
  • Als je niet kunt inloggen, kun je dan datum en tijdstip noteren en doorgeven dat je dat probeerde? 
  • Kun je je profiel zoveel mogelijk invullen met je gegevens? Dan kunnen we je voorbeeld doorgeven en gebruiken 

Houd ook onze Product Updates in de gaten, want daar delen we in de update notities wat er precies is verbeterd en/of is toegevoegd. Je kunt je ook abonneren zodat je gelijk een seintje krijgt wanneer er een update is. 

3 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 13, 2025

Hey ​@Pien109. Welkom op de KPN Community! 

Jammer genoeg werkt de Smart TV+ app nog niet goed op bepaalde TCL tv's. We zijn ermee bezig om dat te onderzoeken en hopelijk te herstellen met komende updates. Wel kunnen we nog een voorbeeld gebruiken van wat er precies fout gaat voor het onderzoek. Zou je onderstaande vragen eens kunnen beantwoorden?

• Kun je wel of niet inloggen? En als je wel kunt inloggen; Waar loop je dan precies tegenaan?
  • Als je niet kunt inloggen, kun je dan datum en tijdstip noteren en doorgeven dat je dat probeerde? 
  • Kun je je profiel zoveel mogelijk invullen met je gegevens? Dan kunnen we je voorbeeld doorgeven en gebruiken 

Houd ook onze Product Updates in de gaten, want daar delen we in de update notities wat er precies is verbeterd en/of is toegevoegd. Je kunt je ook abonneren zodat je gelijk een seintje krijgt wanneer er een update is. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 13, 2025

Wij zijn ingelogd en kunnen inloggen.

We klikken op de KPN app

KPN plus tv logo komt in beeld en loopt naar boven weg

De app begint te laden “met een rondje midden in het beeld te draaien” 

Dan gooit hij je meteen uit de app

Wij hopen op een oplossing en een update.

Dit is al maanden zo lees ik terug in het forum

Dank alvast

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Ok, dank je voor de antwoorden. Dit komt wel overeen met wat er bij meerdere mensen gebeurt met een TCL tv en we nemen het mee. Wacht vooral de volgende updates af en hopelijk zit er snel een fix bij.