Hoi @CarelAltura, dit is een community waar mensen elkaar kunnen helpen. Het is geen chat waar je meteen een reactie krijgt, dat is niet hoe een community werkt.
Als je sneller contact wilt kan dat, via een van deze opties: Hulp nodig? Wij staan voor je klaar.
Afgezien daarvan is het gek dat je niet kunt inloggen. Kan je er meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken?
Op wat voor telefoon ervaar je dit? Welke versie van het OS staat er op? Welke versie van de app precies? Kan je een screenshot delen van de melding die je krijgt? Zorg daarbij dat je e-mailadres of abonnementsnummer verborgen is.
Wij zien niet wat jij ziet, wij weten alleen wat jij ons vertelt. Hoe meer je kunt vertellen, hoe meer wij mee kunnen denken.
Beste hr, Jasper,
U heeft gelijk ik was te ongeduldig, sorry. Baal dat het elke x wegvalt, je mag 5 apparaten aansluiten en ik heb er 3
Antwoord op uw vragen:
- Ik heb zelf een Samsung Galaxy AO2s
- mijn vrouw waar KPN-itv niet werkt: een Samsung Galaxy A33 5G
- Beide Kpn versie: 08.57.01
- Krijg bij het inloggen zowel bij abonnementsnr als bij KPN ID de melding: login fout X
Er is een fout opgetreden bij het inloggen. Probeer het na een paar minuten opnieuw.
Dank je Carel. Welke versie van Android staat er op beide toestellen? Is er mogelijk een VPN actief op een of beide toestellen?
Met deze vragen probeer ik een beter beeld te krijgen van wat er precies speelt, zodat we samen naar een oplossing kunnen kijken.
Goedemorgen Jasper,
Op mijn telefoon waar KPN itv wel werkt:
- NordVPN aan
- Android versie 12
- Software One UI Core
Op de telefoon van mijn vrouw waar KPN itv niet werkt:
- NordVpn aan maar op pauze gezet om in te loggen bij KPN itv maar dat helpt niet.
- Android versie 14
- Software versie One UI 6.1
Het is niet de bedoeling op de app te gebruiken i.c.m. een VPN, daar kan de app moeite mee hebben. Speelt het ook als NordVPN verwijderd wordt van het toestel?
Zoals ik al aangaf in mijn vorige bericht: "
Op mijn telefoon waar KPN itv wel werkt:
- NordVPN aan ”
Dan zou het wel een probleem zijn op de telefoon van mijn vrouw niet bij mij?
Dat las ik inderdaad. daarom, vroeg ik of NordVPN verwijderd kon worden om te testen. Waarom het bij jou wel werkt en bij jouw vrouw niet heb ik geen verklaring voor. De app is zoals gezegd niet bedoeld om te gebruiken i.c.m. een VPN.
"Waarom het bij jou wel werkt en bij jouw vrouw niet heb ik geen verklaring voor.” Dan heeft het weinig zin om VPN te verwijderen en dat ga ik ook niet doen.
Als we het niet proberen komen we daar niet met zekerheid achter. Ik kan op afstand alleen dingen voorstellen, als jij ze niet probeert kan ik ook niets doen. Ik hoop dat je het toch kunt proberen.
Beste Jasper,
Het is natuurlijk een vreemde oplossing die u aandraagt: de VPN verwijderen. Ik heb dat ook niet gedaan en heb zelf door wat zoeken de oplossing gevonden zonder de VPN te hoeven verwijderen.
Groet,
Carel
Goed om te lezen dat je een andere oplossing hebt gevonden. Wat was de oplossing? Die kan anderen mogelijk helpen die tegen hetzelfde aanlopen.