Skip to main content

Het belangrijkste probleem is dat ik elke paar dagen de KPN TV app van de iPad moet verwijderen en opnieuw installeren. Anders kan ik niet naar tv-programma’s van betreffende dag kijken. De app laat dan alleen de tv-gids van een aantal dagen eerder zien en weigert andere dagen te openen.

 

Hoe dit oplossen zonder steeds opnieuw de app te downloaden?

 

Hoi @KPN App werkt slacht op iPad, welkom hier. 

Dat klinkt alsof de hele app vastloopt. Dat is niet de bedoeling. Verwijderen en opnieuw installeren helpt dan even?

Welke versie iPad heb je en welke iPadOS draait daarop? 

 

Kun je wel gewoon via de browser probleemloos kijken naar tv.kpn.com


Het is de nieuwste iPad. De KPN tv app verwijderen en opnieuw installeren gaat zonder problemen. Alleen na een paar dagen kan ik niet meer de dag van dat moment benaderen. En dan begint het verwijderen en installeren opnieuw. Zo gaat dit al enkele maanden.


Via mijn laptop, Macbook van een paar jaar oud, gaat het zonder problemen


Opnieuw installeren werkt dus even. Als het niet meer lukt wat zie je dan precies? 

En kun je nog op onderstaande vragen antwoord geven. Want welke is de nieuwste? En kun je op diezelfde iPad wel via Safari probleemloos kijken?

 

Welke versie iPad heb je en welke iPadOS draait daarop? 

 

Kun je wel gewoon via de browser probleemloos kijken naar tv.kpn.com

 


iPad versie 16.1.1

iPad 10th generation

Wanneer ik via de menuoptie ‘gids’ de gids met tv-programma’s open en ik kan niet meer het aanbod van ‘vandaag’ vragen, loopt het data-menu vast op - als ik me niet vergis - twee dagen eerder. Of ik een programma van die eerdere dag wel kan openen, weet ik (niet meer), aangezien dikbij dit euvel meteen de app eraf gooi en weer download.

Via mijn Macbook kan ik probleemloos via kan naar de tv kijken en dus ook de juiste datum van de tv-gids benaderen.

 

safari geeft geen problemen op de iPad. Ik heb echter nog niet geprobeerd via Safari naar kan tv te kijken. Wil je dat ik dat doe?


safari geeft geen problemen op de iPad. Ik heb echter nog niet geprobeerd via Safari naar kan tv te kijken. Wil je dat ik dat doe?

 

Ja graag, ik ben benieuwd of dat wel goed gaat.

 


Ok. Ga ik proberen en kom er over een paar dagen op terug. Groet


Helemaal goed. Hoor graag weer van je. 


probeer dan ook even om naast de Experia te gaan staan, want een slechte wifi verbinding kan ook de oorzaak zijn, lijkt me.


De experia is nieuw en de iPad staat er circa vijf meter vanaf in dezelfde ruimte.

Gisteren via Safari op de iPad naar kan tv gegaan. Dat ging goed, hoewel steeds dwingend aandacht voor de kan tv-app werd gevraagd


 

Gisteren via Safari op de iPad naar kan tv gegaan. Dat ging goed, hoewel steeds dwingend aandacht voor de kan tv-app werd gevraagd

wat staat hier? wat betekent dwingend aandacht?

 

En probeer eens een speedtest te doen vanaf de iPad. Gewoon via safari en dat speedtest.net


Speedtest gedaan: iPad stond inderdaad op het langzame kanaal. Heb ik nu op het snelle wifi gezet. Dank voor de tip. Ik ga kijken of het probleem nu blijft.


Daar ben ik ook wel heel benieuwd naar. 

Wel fijn dat het in ieder geval via Safari werkt. 


Mijn mobiel no kan ik niet vinden