Skip to main content

Goedemiddag, ik zie op de kpn site ook een combikorting van 7,50 op mobiel bij internet mobiel viaplay. + 5 eu entertainmentkorting. De entertainmentkorting gebruik ik al voor espn. Hoe weet ik of ik ook in aanmerking kom voor die 7,50 korting per maand? 

Hallo @Sjaak657 ,

Dat kun je dan terugzien als maximaal 7,50 Husselkorting op je maandelijkse factuur. 

Zie je dat niet staan? 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden


Goedemiddag, ik zie op de kpn site ook een combikorting van 7,50 op mobiel bij internet mobiel viaplay. + 5 eu entertainmentkorting. De entertainmentkorting gebruik ik al voor espn. Hoe weet ik of ik ook in aanmerking kom voor die 7,50 korting per maand? 

 

€ 5,-- Entertainment korting is maar op 1 extra pakket.

U gebruikt hem al, dan krijg je hem niet op een ander pakket, dus in dit geval ook niet voor ViaPlay.

 

€ 7,50 korting per maand, zegt mij helemaal niets. 


@joop2011 , Die 7.50 korting krijg je op een Hussel mobiel unlimited abbo, op kleinere bundels krijg je minder korting begint bij 2.50.


 


@Sjaak657 

De hoogte van de KPN Husselkoring is 2,50, 5,00 of 7,50. Dat is afhankelijk van jouw abonnement. Hoe uitgebreider het abonnement, hoe hoger de Husselkorting. 

 


Hoi @Sjaak657. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat hierboven het juiste antwoord al is gegeven, waarvoor dank!

@Sjaak657

De hoogte van de KPN Husselkoring is 2,50, 5,00 of 7,50. Dat is afhankelijk van jouw abonnement. Hoe uitgebreider het abonnement, hoe hoger de Husselkorting. 

 

Is jouw vraag hiermee beantwoord? Als je toch nog vragen hebt, dan horen we dat graag!