Skip to main content
Antwoord

Krijg mail over Amazon Prime aanbieding die ik niet mag gebruiken

• October 16, 2025
  • 5 reacties
  • 61 keer bekeken

Ik krijg een mail met 3mnd gratis amazon prime. 

Helaas krijg ik dit niet omdat ik 2 jaar geleden dit ook heb gehad   stuur dan geen mail😡

Beste antwoord door JanD

Beste ​@Ricla , ​@Jeroen van KPN heeft namens KPN zijn excuses al aangeboden, meer gaat KPN niet doen.

lid ben je van een vereniging of van het forum, bij KPN ben je klant.

5 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Ricla, ben jij even blij gemaakt met een dode mus. Excuses hiervoor. Normaal gezien worden klanten uitgesloten die al eens gebruik gemaakt hebben van Amazone Prime.

In het administratieve systeem is 1 dag een storing geweest, waardoor onder andere jij deze aanbieding toch hebt ontvangen. Dat had niet mogen gebeuren. Nogmaals excuses hiervoor. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 18, 2025

Hallo ​@Ricla, ben jij even blij gemaakt met een dode mus. Excuses hiervoor. Normaal gezien worden klanten uitgesloten die al eens gebruik gemaakt hebben van Amazone Prime.

In het administratieve systeem is 1 dag een storing geweest, waardoor onder andere jij deze aanbieding toch hebt ontvangen. Dat had niet mogen gebeuren. Nogmaals excuses hiervoor. 

En wat gaat KPN hieraan doen?

Al ruim 20 jaar  lid en dan alleen een excuus.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • Antwoord
  • October 18, 2025

Beste ​@Ricla , ​@Jeroen van KPN heeft namens KPN zijn excuses al aangeboden, meer gaat KPN niet doen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 18, 2025

Beste JanD,

Ik ben gewoon benieuwd wat de KPN nog meer kan doen voor "oudere" klanten.

Excuus is prima maar voor nieuwe klanten kan er van alles maar als je al langer klant bent kan er niets meer.

Vind ik jammer.

Ps. Je hebt gelijk qua lid en klant😉

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

De Amazon Prime kortingsactie is echt puur bedoeld voor mensen die nog nooit een abonnement op Prime via KPN hebben gehad. Daarnaast zijn er natuurlijk de KPN Combivoordelen voor bestaande klanten. Tevens zijn er elke maand ook acties en/of kortingen via KPN voor Jou

Elke maand zijn er verschillende cadeautjes en winacties voor onze klanten.