Skip to main content
Beantwoord

Krijg steeds bericht NPO start onbekend

• December 26, 2024
  • 5 reacties
  • 109 keer bekeken

Krijg steeds bericht npo start onbekendĀ 

Beste antwoord door Erwin van KPN

​@hanstraĀ  ​@Janny1962Ā  : hierbij nog even een update.Ā  Het is me nu duidelijk wat er aan de hand is.Ā  Blijkbaar blijven sommige berichtjes ā€˜hangen’ in de berichten box.Ā  Dat is natuurlijk heel onhandig.

Gelukkig weten we wat de oorzaak is en we gaan dit verbeteren.Ā We verwachten dat dit binnen een paar weken is opgelost met een update van de software.Ā  Je kunt hiervoor de product updates in de gaten houden om te weten wanneer we het uitrollen!
Ā 

Ā 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 26, 2024

Hallo ​@Janny1962Ā ,

Je kunt NPO Start bekijken via jouw TV-ontvanger of mogelijk via het menu in jouw TV. Helaas niet in alle types- en merken TV. Ā 

Ā 

Ā 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • December 30, 2024

Hoi ​@Janny1962Ā .Ā  Welkom bij de KPN community.Ā Ā 

Heb je iets gehad aan het antwoord van Noordzee?Ā  Zo niet, hebben we wat meer informatie van jou nodig (hoe ga je precies te werk? Wat voor ontvanger gebruik je?)Ā 

• Nieuwkomer
  • January 10, 2025

Ook ik krijg op envelop dat ik bericht heb

Dan ga ik naar het bericht en dan staat er

Een bel in het groen en de tekst

Onbekend

Daaronder staatĀ 

NPO Start onbekendĀ 

Dit bericht haal ik 4 a 6 keer per dag weg door nogmaals te drukken op bericht en dan kruisje klikken

Hans Zaal

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • January 10, 2025

Hallo ​@hanstraĀ .Ā  Ik zag dat jij 2 berichten gerapporteerd had in dit topic. Dat is zeker niet de bedoeling.Ā  Die knop is voor als er ongepaste zaken op het forum staan en/of de regels worden overtreden. Dus graag alleen voor dat soort zaken gebruiken.Ā 

Ā 

Dit topic is aangemaakt door ​@Janny1962Ā .Ā  Kennen jullie elkaar ? Of heb jij ook dit issue?Ā  In het laatste geval wil ik je vragen om hiervoor een eigen topic aan te maken en zo volledig mogelijk te beschrijven wat er precies aan de hand is.Ā 

Ā 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 14, 2025

​@hanstraĀ  ​@Janny1962Ā  : hierbij nog even een update.Ā  Het is me nu duidelijk wat er aan de hand is.Ā  Blijkbaar blijven sommige berichtjes ā€˜hangen’ in de berichten box.Ā  Dat is natuurlijk heel onhandig.

Gelukkig weten we wat de oorzaak is en we gaan dit verbeteren.Ā We verwachten dat dit binnen een paar weken is opgelost met een update van de software.Ā  Je kunt hiervoor de product updates in de gaten houden om te weten wanneer we het uitrollen!
Ā 

Ā