Skip to main content

Hoihoi,

 

Wij willen bij ons bedrijf ESPN streamen alleen lopen we tegen wat probleempjes aan.

- ESPN streamed zelf niet in NL, dat moet via KPN. 

- KPN heeft zelf een app maar die moet aangesloten zijn op het vaste netwerk. De TV's hebben zelf geen internet aansluiting

- In de buurt waar de TV's staan kunnen geen TV kabels getrokken worden

 

Aangezien we niet een vaste medewerker hebben die er elke avond is is het niet heel handig een chromecast neer te zetten. Ik zit met mijn handen in het haar. Ik snap niet waarom het allemaal zo moeilijk moet. Heeft iemand tips of ideen?

Hallo @Olifanta Zoetermeer ,

Als je via KPN een abonnement neemt op het aanvullende ESPN-pakket , dan krijg je ook toegang tot de ESPN-app op bv jouw telefoon. Daarmee kun je casten naar een TV. Of via een Chromecast, of mogelijk naar de ingebouwde Chromecast van de TV.   


Hallo @Olifanta Zoetermeer ,

Als je via KPN een abonnement neemt op het aanvullende ESPN-pakket , dan krijg je ook toegang tot de ESPN-app op bv jouw telefoon. Daarmee kun je casten naar een TV. Of via een Chromecast, of mogelijk naar de ingebouwde Chromecast van de TV.   

Hi @Olifanta Zoetermeer, welkom hier. 

Los van wat @Noordzee aangeeft lees ik dat je dit zakelijk wilt gebruiken. Kijk dan ook naar ESPN zakelijk