Skip to main content
Beantwoord

Lukt niet om HBO Max op te zeggen

• February 4, 2025
  • 4 reacties
  • 80 keer bekeken

waarom kan ik HBO max niet opzeggen?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@kalk, het kan zijn dat je nog in de eerste maand zit van het extra abonnement. Een extra dienst dient altijd minimaal 1 maand actief te zijn. Na de eerste maand is het dan op ieder gewenst moment per direct op te zeggen. 

A;s dat bij jou niet het geval is, durf ik zo niet te zeggen wat er aan de hand is. De klantenservice kan direct met jou meekijken en indien gewenst de extra dienst voor jou opzeggen. Je kunt een belafspraak maken om verder geholpen te worden. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Paul.K
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • February 4, 2025

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 6, 2025

Hallo ​@kalk, het kan zijn dat je nog in de eerste maand zit van het extra abonnement. Een extra dienst dient altijd minimaal 1 maand actief te zijn. Na de eerste maand is het dan op ieder gewenst moment per direct op te zeggen. 

A;s dat bij jou niet het geval is, durf ik zo niet te zeggen wat er aan de hand is. De klantenservice kan direct met jou meekijken en indien gewenst de extra dienst voor jou opzeggen. Je kunt een belafspraak maken om verder geholpen te worden. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 8, 2025

Jeroen,

is inmiddels gelukt er was een storing bij KPN waardoor het niet lukte. bedankt voor je reactie

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Goed om te horen ​@kalkÂ