Skip to main content

Beste, bij kpnitv krijg ik steeds melding kan programma niet laden, geen internet.Emails, WhatsApp App etc komen binnen.

Wat vervelend.

Ben je wel verbonden via wifi? Want als je via 4G/5G bent verbonden en de functie kijken via 4G staat uit kan ik me deze melding voorstellen.


Hoi @HEMEW, welkom op het forum. Peter stelt al een paar vragen die helpen om met je mee te denken. Kan je ons er meer over vertellen? Ik ben ook benieuwd op wat voor apparaat je dit precies ervaart (merk en model) en of het ook op andere apparaten voorkomt.


Ik moet WiFi uitzetten en hotspot aan 


Ik doe het via mijn Samsung galaxy 71, heb inmiddels contact gehad met KPN omdat ook internet etc eruitziet. Blijkt dat in waar we zitten Kroatië  KPN gebruik maakt van gastarbeiders die vaak niet werjen


Ah, ik had nog niet door dat je in het buitenland was. Werkt het mobiele internet daar helemaal niet, of alleen de app niet?

Wat je met gastarbeiders bedoelt weet ik niet, wij hebben geen eigen netwerk in Kroatië. Je gebruikt daar een lokaal Kroatisch netwerk. 


Beste Jasper

Sorry ik bedoelde gastaanbieders, het lokale netwerk werkt voor geen meter.Geen KPNTv, telefoon en tabl.Belachelijk, knap lastig onderweg. 


Heb nu contact via restaurant WiFi. Kan dus verder niets. Groet HEMEW


Dat is lastig inderdaad, wij hebben geen invloed op de netwerken. Je zou kunnen proberen om te verbinden met een ander lokaal netwerk, als die beschikbaar zijn. Als dat niet lukt zijn Wifi netwerken de enige optie.


Jasper bedankt voor de steeds snelle reacties

Groet HEMEW

Â