Skip to main content

Goedenavond!

Gisteren heb ik HBO Max geactiveerd toen ik de actie van 3 maanden zag. Vervolgens heb ik alle stappen gevolgd nadat ik een mail had ontvangen. Echter, mijn HBO Max account wordt niet gekoppeld aan mijn KPN abonnement (zie foto voor beeld). Ik heb vanmiddag ruim een uur aan de telefoon gepoogd dit op te lossen maar helaas. Vervolgens heb ik gevraagd om HBO Max uit mijn abonnement te verwijderen zodat ik het opnieuw kon vragen in de hoop dat het dan wel zou werken. Ik heb overigens alle stappen vaker doorlopen en heb een HBO Max account (zonder abo) met dezelfde mail als ik bij KPN ID gebruik. 

Iemand die mij kan helpen zodat ik HBO Max kan kijken?

 

Hoi @HuangS. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om jouw HBO Max account te koppelen. In het topic HBO Max bij KPN leggen we uit hoe dit werkt. Wellicht geeft dit al een antwoord op jouw vraag. Anders hoor ik het graag van je!


 

Zie je het wel staan in MIJNKPN?

Zo ja, probeer het volgende;

Open MIJNKPN

Open de site op KPN en klik daar op activeren. (beste is op een nieuw tabblad).

Daarna gaat hij naar de site van HBO MAX

Vul je e-mail adres en een uniek wachtwoord in.


@HuangS We hebben niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het inmiddels is gelukt. Als dit niet het geval is weet je ons te vinden. 


Ik krijg hbo nog niet aan mijn abonnement gekoppeld. Komt steeds oeps fout probeer t later nog eens.

Ben al 2dgn aan t proberen. Ook via chat ook niks 


Dank voor de reacties! Het probleem is opgelost, na een aantal dagen werkte de link wel.


@HuangS Wat goed om te lezen dat het uiteindelijk toch is gelukt!