Mijn moeder heeft al meer dan 15 jaar een abonnement bij de KPN met glasvezel internet en een mobiel abonnement. Meer dan 70 euro per maand betaald ze. Dat is serieus geld voor iemand in de 80. Nu vind ze Spotify fantastisch op haar tablet. Alleen dat is met reclames en beperkingen... bloedirritant. Ik zeg tegen haar, kan je na zolang lid zijn en zoveel betalen geen extraatje krijgen in de vorm van een Spotify Premium abonnement gratis erbij? Na even bellen met de klantenservice van KPN werd dit verzoek om een trouwe klant tegemoet te komen, meteen van de tafel geveegd... wat best schandalig te noemen is. Terwijl iedereen tegenwoordig bij zo'n beetje elk Kpn abonnement een gratis Spotify abonnement ontvangt, word de vaste klantenkring vergeten.
Beantwoord
Mijn moeder zou gratis Spotify Premium heel leuk vinden
Beste antwoord door Nick83
Nou... als ze het abonnement om laat zetten naar de nieuwste abonnementsvorm, dan kan er denk ik voor 70 euro makkelijk Spotify bij. Het enige probleem is dat ze dan een nieuwe tv+ ontvanger krijgt. En die vinden sommige oudere mensen wel eens te ingewikkeld/anders.
Wat heeft ze nu? 100 mbit internet? 1 tv ontvanger? Gebruikt ze opnemen? Telefonie?
Welk abonnement heeft ze nu überhaupt? Alles-in-1 Standaard zit Standaard Spotify in.
Verder is het onzin dat tegenwoordig in elk KPN abonnement gratis Spotify zit.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.