Skip to main content

 

Ik hoop met je mee dat je snel uitleg krijgt over de reden van het stopzetten!

Ik heb hetzelfde probleem. In de spotify app sta ik nu op free maar bij kpn staat dat spotify premium geactiveerd is. Al jaren! Ook geen e-mail gehad. Bellen helpt niet, ze kunnen niets doen. kreeg een sms met link formulier en dat kpn mij binnen 2 weken (!!) gaat terugbellen. Dit kan toch niet.

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Welkom op het forum @Sander072! Heeft de medewerker aangegeven dat het 2 weken duurt? Of dat de maximale doorlooptijd 2 weken is?

Wil je ook nog aangeven wanneer dat contact met de klantenservice was?


Tekst sms: “Beste klant, is uw Spotify Premium omgezet naar een gratis account en heeft u daar een vraag over? Vul dan het formulier in op https://ga.kpn/spotifyformulier en wij bellen u binnen 2 weken terug. Groet, KPN”. Afgelopen zaterdag is het plotseling naar gratis account gezet, sms is van maandag.


@Sander072 wil je naast het invullen van dat forulier ook je forumprofiel nog invullen? Dan kijk ik voor je naar de voortgang hiervan. Laat hier even weten wanneer je dat gedaan hebt. 


Hi Bram, ik heb profiel ingevuld.


@Sander072 ik heb voor je gekeken. Ik zie dat er gister nog telefonisch contact is geweest. 

Is het vanuit daar opgelost? Zo niet, dan ga ik van mijn kant de juiste afdeling aansturen. Ik hoor het hier graag van je!


Ik kreeg een mail voor activatie Spotify. Uiteindelijk via Kpnid erin gekomen maar kreeg het volgde:


 


Ben net gebeld, het is opgelost. Bij activatie mag je niet via een WiFi netwerk verbonden zijn.


@Sander072 fijn dat er een oplossing is! Ik heb zo zelf geen voorbeeld van de communicatie die gestuurd wordt op het moment dat je een bestelling doet van Spotify via mobiel.

Heb je wellicht een screenshot hiervan? Of wil je bevestigen dat er wel of niet duidelijk wordt aangegeven dat je niet via wifi verbonden mag zijn tijdens het activeren?