Skip to main content
Vraag

Missende content in Netflix app op KPN tv-ontvanger

• March 5, 2025
  • 8 reacties
  • 34 keer bekeken

Als ik de netflix app op het kpn kastje open ontbreken er series die ik eerst nog wel kon kijken en die ik via mijn telefoon ook nu nog gewoon kan kijken. Netflix service aan de lijn gehad en na 3 minuten stroom van het kastje te halen was het probleem opgelost. Zij gaven aan als dit vaker voorkomt dan moet je met KPN contact opnemen. Nu is het de afgelopen week 3x gebeurd dat ik het kastje opnieuw op moest starten. Is hier een andere oplossing voor?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • March 6, 2025

Hi ​@Patrick_70, welkom bij onze community. 

Wat een vreemd probleem, ben ik zelf tot nu toe niet tegengekomen. Mag ik weten welke ontvanger je hebt? Een modelnummer is voldoende. Heb je eventueel meerdere ontvangers en zo ja, ervaar je dit op de andere ontvangers ook? 

Heb je de ontvanger ook al eens helemaal gereset? Zie hier de

Ik hoor graag van je. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 6, 2025

Hoi Alex, 

Ik heb 2 VIP5202 ontvangers. Beide hebben hetzelfde probleem alleen niet altijd op hetzelfde moment. Ik heb de uitgebreide reset, zoals beschreven in de link, nog niet uitgevoerd. Zal dat proberen als ik weer programma's mis. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • March 6, 2025

Dan ligt het dus niet aan 1 ontvanger. Graag even proberen en eventueel ook je modem even 1 minuut stroomloos maken. 

Op het moment dat dit gebeurt, zou je een aantal voorbeelden willen noteren die ontbreken op de ontvanger maar die wel zichtbaar zijn op je telefoon? Graag ook datum en tijdstip erbij vermelden. 

Nog voor de duidelijkheid, je doet dit simpelweg door de zoekfunctie te gebruiken op de ontvanger en telefoon? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 6, 2025

Ik zit onder andere 'lost' en 'singles inferno' te kijken. Deze 2 waren niet op de kastjes zichtbaar maar wel op mijn telefoon.

Daarnaast helpt 3 minuten stroomvoorziening maken wel even, maar een paar dagen later is het probleem dan weer terug.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • March 6, 2025

Dan heb ik in ieder geval 2 voorbeelden. Zou je de volgende keer ook datum en tijdstip kunnen doorgeven?

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 6, 2025

Ik heb netflix op donderdag 27 februari om 13.57 aan de lijn gehad. Probleem speelde die ochtend.

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 6, 2025

Om 00.10 stonden beide series niet meer ingewisseld 'verder kijken'. Ook met zoeken waren ze niet te vinden. Daarna een 'frisse start' uitgevoerd maar zonder resultaat. Daarna maar de uitgebreide procedure zoals beschreven in bovengenoemde link. Dit gaf ook geen resultaat.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • March 11, 2025

Ik bedenk nog iets anders. Heb jij de TV+ box van KPN die op Android draait? Zo ja, hoe zoek jij op die box? Open je daadwerkelijk de Netflix app en zoek je daarin? Of zoek je in het startscherm van de TV+ box?