Skip to main content

Als ik via de kpn app naar netflix ga of de netflix app moet ik inloggen. Ik weet alleen het email adres maar dat wordt niet herkend.

het is het zelfde adres wat ik via de tv ontvanger bij Netflix zie staan. 

Je hebt indertijd zelf het account gemaakt (moeten maken) bij Netflix. Als je die gegevens niet genoteerd hebt…. Of wel?

Het makkelijkste is, om de app van Netflix zelf erop te zetten.

Gebruikersnaam en wachtwoord invoeren en je kan Netflix openen en kijken. 

Kijk eens op de KPN tv ontvanger bij Netflix bij instellingen, ik denk dat je het mailadres daar wel kan vinden.  En misschien kan je ook daar het wachtwoord aanpassen.

Maar ik begrijp dat je daar al gekeken hebt?

Of als dat niet werkt; klik dan op “wachtwoord vergeten” (je moet hem dan ook op de KPN tv ontvanger aanpassen. 

Mail adres heb je zo wie zo in alle gevallen nodig.

En die staat niet in de KPN gegevens, maar in de KPN tv ontvanger of KPN tv app.

Neemt hij dus niet mee, volgens mij.

Je hoeft nooit uit te loggen, gewoon afsluiten. (bij Andoid het vierkantje onder in het midden)

Wat ik zelf wel vaak doe, is alle app's die op de achtergrond draaien te verwijderen (sluiten). Scheelt weer, vooral als je intern geheugen laag is.   Klik op (bij Android) op de 3 streepjes linksonder en klik op “alles sluiten” 

Maar u heeft Apple begrijp ik.

Ik ga ervan uit dat Apple ook zoiets heeft.

Punt is het email adres wat ik voor alles gebruik is ook het email adress wat ik in de netflix app op de tv ontanger zie. 

Maar dat is blijkbaar niet bekend bij Netflix. 

Gebruik je wel het juiste wachtwoord? 

Ik heb geen idee wat het wachtwoord is ik probeer juist een nieuwe te regelen maar het email adres wordt niet herkent.  
En ja dat is 100% het email adres wat ik zie bij bij Netflix via de tv ontvanger.  

Dat is het e-mail adres wat je ziet onder ‘ondersteuning’ in de Netflix app in de ontvanger, dbazuin?

Dat is het e-mail adres wat je ziet onder ‘ondersteuning’ in de Netflix app in de ontvanger, dbazuin?

Ja!

Dan is het wel het juiste account. Je zou dan een nieuw wachtwoord kunnen aanvragen. 

Doe dat via een browser als er geen 'wachtwoord vergeten' keuze in de app is.

Je moet dan wel ook opnieuw op de app inloggen. 

Mischien ben ik niet duidelijk genoeg. 

Ik weet het wachtwoord niet en moet dus een nieuw aanvragen.  Dat kan ik dus doen met het email adres wat ook in de Netflix app bij ondersteuning staat. 
Maar dat word dus niet herkend.

De SMS optie werkt ook niet want ook het telefoonnummer wordt niet herkend.

Hopelijk kan iemand hier van KPN me vertellen waarom dit is en bij voorkeur dit oplossen.  

En verder voor de duidelijkheid ik kan wel via de tv naar netflix kijken.  

Hier kan kpn je niet bij helpen. Want het account is ten allen tijde bij Netflix zelf.

Lukt het niet via https://www.netflix.com/nl/login via de computer??? Met wachtwoord vergeten.

Neem anders contact op met Netflix. 

https://help.netflix.com/nl 

Via https://www.netflix.com/nl/login kon ik inderdaad een nieuw wachtwoord aanvragen. 
👍

Ah, heel tof.

Ook genoteerd neem ik aan?

Geniet maar weer van overal Netflix 🤗

Reageer