Skip to main content

Netflix heeft mijn via KPN afgesloten abonnement per heden (17-3-2022) beëindigd, omdat KPN niet zou hebben betaald! Hoe kan dat?

Dit is ook gebeurd bij het abonnement van mijn moeder! 

Netflix snapt er ook niks van en bij KPN kun je geen medewerker meer aan de telefoon krijgen.

We hebben nu via netflix zelf maar een abonnement genomen, zodat ze kan blijven kijken.

Maar ik volg dit draadje met veel interesse!

Hopelijk kan KPN een verklaring geven. 


KPN heeft inmiddels een excuses mail gestuurd. Je moet zelf opnieuw dit abonnement activeren.

Via KPN of rechtstreeks bij Netflix! Jammer, door de fout bij KPN heeft de klant de sores en een "sorry” slechts van KPN!

 


Dankuwel voor de terugkoppeling Kwi-bus!

Schandalig inderdaad. KPN heeft blijkbaar teveel klanten waardoor ze door de bomen het bos niet meer lijken te zien. ;)

Maar in ieder geval fijn dat u een (soort van) reactie hebt gekregen van ze.

Mijn moeder en vader zijn gelukkig weer voorzien van netflix, maar die mensjes hadden wel eerst een hoop stress. Ze begrepen niet dat de rekening niet betaald was en voelden zich knap lullig!

 

 


Bij mij is mijn abonnement ook beëindigd van Netflix omdat de betaling niet goed zou zijn doorgekomen bij Netflix. Schandalig dat KPN het account niet even zelf herstelt maar dat je daar als klant zelf voor moet opdraaien. Ga ik mooi niet doen, dan maar even geen Netflix. Alleen sorry vind ik wel een beetje makkelijk, komt neer op klant zoek het lekker zelf maar uit. Doe ik ook: zonder Netflix!


Dankuwel voor de terugkoppeling Kwi-bus!

Schandalig inderdaad. KPN heeft blijkbaar teveel klanten waardoor ze door de bomen het bos niet meer lijken te zien. ;)

Maar in ieder geval fijn dat u een (soort van) reactie hebt gekregen van ze.

Mijn moeder en vader zijn gelukkig weer voorzien van netflix, maar die mensjes hadden wel eerst een hoop stress. Ze begrepen niet dat de rekening niet betaald was en voelden zich knap lullig!

 

 

KPN maakt zich er idd te makkelijk vanaf met sorry en dat de klant het account zelf opnieuw activeren. Komt neer op klant zoek het zelf maar uit. Ik ga het ook zelf uitzoeken, zonder Netflix