Skip to main content

Hoi, ik heb hetzelfde probleem!

Heb de bevestigingsmail wel ontvangen met de activatielink., maar na het invoeren van mijn KPN ID krijg ik een leeg scherm te zien met alleen de tekst “netflix accountpagina”….heb ook al geprobeerd om dit op verschillende browsers te doen...maar niks helpt helaas! 

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Hi @LiekevanWestreenen! Wat als je het eens via deze pagina probeert: Netflix activeren

Lukt het dan wel? Zo niet, probeer het dan ook eens op een ander apparaat. Ik ben benieuwd of het activeren dan wel lukt! 


Hoi @Sanne_M 

Helaas lukt dat ook niet...zowel via de link niet als op een ander apparaat. 
Hopelijk kan je me verder helpen? :)

 


Heb je wel eerst MIJNKPN geopend?

Daarna naar de link “Netflix activeren”


@joop2011 Ja, het blijft een lege pagina..


Hmmm, ik heb je abonnement bekeken en ik zie dat je het bij je mobiele abonnement eindigend op 699 hebt besteld bij een verlenging. Die verlenging is nog niet afgerond, pas als die bestelling rond is kun je Netflix activeren. 

Ik zie dat je hier een mail ter bevestiging over hebt ontvangen waarin ook wordt aangegeven dat je nog een mail ontvangt met informatie over wanneer je de bestelde diensten kunt gebruiken. Heb je die inmiddels binnen gehad? Het lijkt er ook op dat er verlengd is in een winkel, die moeten je ook geïnformeerd hebben over wanneer je verlenging dan in zal gaan. Maakt dit dingen duidelijker? Zo niet, laat het weten! 


@Sanne_M Aaah zo, maar dan betaal ik nu ook nog niet voor netflix? Ik moet dus gewoon even wachten begrijp ik. Bedankt, dit maakt het zeker duidelijker! 


@LiekevanWestreenen Klopt! Netflix wordt pas in rekening gebracht als je abonnement actief is. 🙂 Fijn dat het zo duidelijker is! Mocht je hier later toch nog vragen over hebben, laat het gerust weten. 😄