Skip to main content
Beantwoord

Netflix blijft hangen op 25% bij KPN TV

• September 9, 2026
  • 2 reacties
  • 73 keer bekeken

Opeens als ik nu Netflix opstart blijft hij op 25% staan, als ik de stekkers er uit haal en dus opnieuw opstart doet hij het wel weer maar volgens mij is dat niet de manier. Ik zie er meerdere klachten over, wat is er aan de hand en kan er wat aan gedaan worden???????

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Wil-ma en welkom bij de KPN Community. Inderdaad niet handig dat dit gebeurt, zeker als de herstart het niet permanent oplost. 

We hebben hier inderdaad meer meldingen over ontvangen en zijn het aan het onderzoeken, dus ook dit topic neem ik mee in de signalen. 
In andere topics lees ik dat het soms ook werkt als je weer teruggaat in Netflix, of de Netflix app helemaal afsluit en opnieuw opstart. Dan hoef je de ontvanger niet helemaal op te starten en kun je alsnog Netflix kijken, al is dit natuurlijk ook niet ideaal.

Mocht je een Smart TV hebben, dan kun je ook de Netflix app via de Smart TV gebruiken. Of de Netflix app via je telefoon naar je TV+ Box streamen. 
Zo heb je in elk geval wat opties totdat dit opgelost is. Excuses voor het ongemak en bedankt voor het melden!

2 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 12, 2026

Hi ​@Wil-ma en welkom bij de KPN Community. Inderdaad niet handig dat dit gebeurt, zeker als de herstart het niet permanent oplost. 

We hebben hier inderdaad meer meldingen over ontvangen en zijn het aan het onderzoeken, dus ook dit topic neem ik mee in de signalen. 
In andere topics lees ik dat het soms ook werkt als je weer teruggaat in Netflix, of de Netflix app helemaal afsluit en opnieuw opstart. Dan hoef je de ontvanger niet helemaal op te starten en kun je alsnog Netflix kijken, al is dit natuurlijk ook niet ideaal.

Mocht je een Smart TV hebben, dan kun je ook de Netflix app via de Smart TV gebruiken. Of de Netflix app via je telefoon naar je TV+ Box streamen. 
Zo heb je in elk geval wat opties totdat dit opgelost is. Excuses voor het ongemak en bedankt voor het melden!

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • September 12, 2026

Wat soms ook werkt, is IPv6 in de KPN modem (router) uitzetten.

P.S.

Met de mobiel cast je naar de o.a. de KPN tv+ box of Chromecast, etc.

Het apparaat zelf (KPN tv+ box of Chromecast o.a.) streamt het programma wat je wilt zien.

Het kost je dus nooit data.

Wel moeten beide op hetzelfde WIFI netwerk zitten.