Skip to main content

Helaas heb ik het zelfde probleem. Op tv niet verder dan 24% en op mijn telefoon gewoon beeld. Probleem duurt al 14 dagen, modem en kaartje zijn al opnieuw opgestart.... 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Polderlady. Welkom op het KPN Forum. Allereerst mijn excuses voor deze late reactie. Je geeft aan dat je jouw modem opnieuw hebt opgestart en dat dat het probleem niet heeft verholpen. Wil je jouw tv-ontvanger een ‘Frisse start’ geven, wellicht verhelpt dat het probleem. Anders hoor ik het graag van je!


Hoi @Polderlady. Welkom op het KPN Forum. Allereerst mijn excuses voor deze late reactie. Je geeft aan dat je jouw modem opnieuw hebt opgestart en dat dat het probleem niet heeft verholpen. Wil je jouw tv-ontvanger een ‘Frisse start’ geven, wellicht verhelpt dat het probleem. Anders hoor ik het graag van je!

 

Hoi terug, het probleem heeft zichzelf opgelost. Een weekje later kon ik weer gewoon kijken.


Helaas heb ik het zelfde probleem. Op tv niet verder dan 24% en op mijn telefoon gewoon beeld. Probleem duurt al 14 dagen, modem en kaartje zijn al opnieuw opgestart.... 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

Heb je een Smart tv?

Kijk of je het via de Smart tv app (met originele AB van de tv) of het dan wel goed werkt.

 

Welke KPN tv decoder heeft u? 

En hoe is deze verbonden met de Experiabox?


@Polderlady Wat fijn dat het probleem inmiddels zichzelf heeft verholpen. 😊