Skip to main content
Vraag

Netflix buffert via TV+ (na recente update)

• March 10, 2026
  • 2 reacties
  • 19 keer bekeken

Hier dezelfde ervaring sinds ongeveer een half jaar. Na een paar keer wisselen tussen de tv+ app en Netflix de buffering problemen bij Netflix. Herstarten is de enige echte remedie, dit moet bijna dagelijks gebeuren. Knap irritant.

Ik kan niet precies terughalen wanneer de problemen zijn begonnen, maar ik heb het idee na een update waarbij de DIW7022 een vernieuwd logo laat zien tijdens het booten (na het Android TV animatietje). De huidige kpn tv+ firmware is op versie 0.37.6, de launcher is nu 1.217.3

Admin: Eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

2 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Hi ​@Thijsius, welkom allereerst bij onze community. 

Ik denk graag met je mee, want id is inderdaad knap irritant.

• Heb je voor de zekerheid ook de TV+ box een reset gegeven? Lees hier hoe je dit doet: De KPN TV+ Box of TV+ Soundbox resetten.
  • Heb je dit ook bij Netflix aangekaart over de app? Dit kan als volgt:
    • Log in op Netflix en ga naar https://help.netflix.com/en/contactus, hier wordt doorverwezen naar de juiste contactmethode.

Dit kan ook in de app van Netflix op een telefoon. Klik bovenin op Meer (⋯ of 3 streepjes) → Help → Bellen of chatten. Zo kunnen er zoveel mogelijk voorbeelden worden doorgegeven. 

Berteman
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • March 14, 2026

Wat is nu precies het nut om Netflix te contacten ​@Alex van KPN. Inmiddels het TV Team hiervan toch al op de hoogte?

Jeroen van kpn schreef: 

We zien inderdaad meer meldingen over Netflix. Het issue heeft de aandacht van het TV team.