Skip to main content

Vooral Netflix heeft regelmatig een zwart scherm. het geluid en de ondertiteling is wel aanwezig. Een reset van de tv ontvanger heeft niet geholpen. Ook een aantal commerciele zenders hebben af en toe heel kort een zwart scherm, maar die duren meestal maar een paar sec.. Wat kan ik er zelf nog aan doen?



Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Hoi @pjotrt, op die manier is het niet lekker kijken natuurlijk. Hoe had je de reset zelf gedaan, kan je dat beschrijven? Ik ben ook benieuwd hoeveel tv-ontvangers je hebt en of dit op allemaal speelt. Hoe zijn de ontvangers aangesloten op de Experia Box, is dat met een directe kabel of met een draadloze verbindingsset? Op het moment dat je het zwarte scherm ervaart, blijft het internet dan nog wel goed werken? We denken graag met je mee, daarvoor hebben we wat meer informatie nodig zoals je merkt. Kan je ons meer vertellen over de situatie?


de tv ontvanger is rechtstreeks aangesloten met een kabel. heb de reset uitgevoerd software matig via het menu. heb 1 ontvanger. en heb ook een harde reset gedaan


Zo wie zo vreemd.

Netflix werkt via internet en tv zenders werken op een andere manier.Ā 

Is de HDMI kabel naar de tv wel goed?Ā 

Ā 

Welke KPN tv ontvanger heb je?


ik heb model hmb2260 arcadyan. heb ook meerdere hdmi kabels geprobeerd


Overigens als ik via mijn pc kijk, heb ik geen problemen met kijken


Overigens als ik via mijn pc kijk, heb ik geen problemen met kijken

Ā 

Ik kijk altijd via de app op de tv.

Al 8 jaar (vanaf het begin)

Nooit problemen.


Dan weten we in ieder geval dat we ons op die tv-ontvanger en de aansluiting daarvan kunnen richten. Bleef het internet verder wel goed werken op het moment dat je dat zwarte scherm krijgt? En bij de commerciĆ«le zenders waar je dat ook merkte, gebeurt dat rond een bepaald tijdstip, of een bepaald programma wat je kijkt? Zou je dat ook kunnen laten weten en daarnaast je forumprofiel volledig invullen zodat ik ook kan kijken of ik aan deze kant iets kan zien?Ā