Skip to main content

Sinds vandaag wederom continu netflix errors

Opnieuw opstarten of alle gegevens weer invullen. Helaas geen succes. 

Ging een poosje goed met nieuwe HMB2260v2

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Hoi @AppieH33, welkom bij ons op het forum. Je gebruikt Netflix op onze tv-ontvanger begrijp ik. Wat voor errors krijg je daarbij, wat zijn de specifieke foutcodes die je ziet?

En wat gebeurt er als je andere apps op de ontvanger gebruikt, geven die ook foutmeldingen, werken die wel goed?

Heb je de tv-ontvanger al eens een reset gegeven (stap 2)? 


Sinds vandaag wederom continu netflix errors

Opnieuw opstarten of alle gegevens weer invullen. Helaas geen succes. 

Ging een poosje goed met nieuwe HMB2260v2

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

 

 

Heb je een Smart tv?

Zo ja, dan kan je via de app op je Smart tv Netflix, etc. kijken.

 

Persoonlijk geef ik daar altijd de voorkeur aan.

Heb je wel de AB van je tv nodig. 😉


Via mijn telefoon of tablet geen probleem.

Alle apps in de tv ontvanger doen het gewoon.

Reset heeft niets geholpen. Hij geeft geen foutmelding alleen dat hij onverwachts gestopt is. Meestal gebeurt dit na iedere aflevering van een serie. En soms zijn ook mijn inlog gegevens weg.

 


Via mijn telefoon of tablet geen probleem.

Alle apps in de tv ontvanger doen het gewoon.

Reset heeft niets geholpen. Hij geeft geen foutmelding alleen dat hij onverwachts gestopt is. Meestal gebeurt dit na iedere aflevering van een serie. En soms zijn ook mijn inlog gegevens weg.

 

 

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt.

Alle app's op de tv doen het? bedoel je dat de app's op de televisie goed zijn en ook Netflix dus? Dus met de AB van de tv?

De KPN tv ontvanger heeft niets met de app's op de tv te maken.😉


Dat is wel een hele gekke melding inderdaad @AppieH33. De YouTube, Videoland en/of Amazone Prime apps op de tv-ontvanger doen het wel zonder problemen als ik je goed begrijp? 

Ik ben benieuwd op wat voor momenten dit zich voordoet @AppieH33, is het op willekeurige momenten, is het als je een film/serie door wilt spoelen of iets anders?


Willekeurig.  Gisteren ging het gewoon weer goed.


Dat het goed ging maakt het kijken wel fijner, maar het maakt het lastiger om te bepalen wat de oorzaak is. Is het sindsdien nog wel voorgekomen, of is het weggebleven?


Voorlopig is het niet meer voorgekomen.

 


Gelukkig, hopelijk blijft het nu ook weg en kan je Netflixen zonder foutmeldingen. Mocht het toch terugkomen of als je andere vragen hebt, je weet ons te vinden.