Skip to main content
Beantwoord

Netflix kijken op iPad lukt niet, deze herkent mijn KPN account niet

• December 22, 2025
  • 2 reacties
  • 52 keer bekeken

ik heb netflix via kpn op mijn TV . nu wil ik ook netflix bekijken op mjn ipad. Heb de netflix app gedownload maar die herkent niet mijn kpn account . hoe moet ik dat doen ?

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@ed h en welkom bij de KPN Community! Gek dat je iPad je account niet herkent. 🤨

Log je op de iPad in met hetzelfde Netflix account als die waar je op de TV op ingelogd bent? Je kunt via de accountgegevens zien welk e-mail adres het account heeft. 
Log met hetzelfde account in op de iPad en dan zou het moeten werken. 🙂

Mocht dat niet lukken, wil je dan laten weten wat er precies gebeurt als je met je account inlogt? Ik ben benieuwd!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 26, 2025

Hi ​@ed h en welkom bij de KPN Community! Gek dat je iPad je account niet herkent. 🤨

Log je op de iPad in met hetzelfde Netflix account als die waar je op de TV op ingelogd bent? Je kunt via de accountgegevens zien welk e-mail adres het account heeft. 
Log met hetzelfde account in op de iPad en dan zou het moeten werken. 🙂

Mocht dat niet lukken, wil je dan laten weten wat er precies gebeurt als je met je account inlogt? Ik ben benieuwd!

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • December 27, 2025

ik heb netflix via kpn op mijn TV . nu wil ik ook netflix bekijken op mjn ipad. Heb de netflix app gedownload maar die herkent niet mijn kpn account . hoe moet ik dat doen ?

Ik ga ervan uit dat je bij het activeren van Netflix via KPN een Netflix account hebt aangemaakt.

Deze moet je gebruiken.😉