Skip to main content

Netflix laadt niet tot 100% of start wel maar zonder geluid op KPN TV

• February 7, 2026
  • 4 reacties
  • 71 keer bekeken

In deze community heb ik al vaker voorbij zien komen dat Netflix niet laadt via kpn tv of wel start, maar dan zonder geluid. Deze klachten zijn al van 5!!! Jaar geleden en het probleem is dus nog steeds niet opgelost. Ik ging van ziggo naar KPN en hoopte op een fijne ervaring,  maar KPN blijft zo vaak hangen, heb vaak slecht internet en samen met het probleem van Netflix, zorgt ervoor dat we maar weer teruggaan naar Ziggo...

4 reacties

Flitsend
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • February 7, 2026

Goedemiddag ​@Irenehenri 

Ik snap heel goed dat je het beu bent dat je al die verschillende problemen ervaart, heb je hier over al contact opgenomen met KPN? Je kunt op deze pagina rechtsonder een belafspraak maken. Dan kunnen ze even kijken naar je internetverbinding. 

Wat betreft de Netflix app; heb je deze al verwijderd en opnieuw geinstalleerd? Ook kan het helpen om je tv-ontvanger even 30 seconden stroomloos te maken en dan weer aan te sluiten, dit moet ik zelf (helaas) ook eens in de zoveel tijd doen. 

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+4

Hallo ​@Irenehenri

Allereerst welkom op de community, en leuk dat je hier voor het eerst een topic opent!

Ik snap goed dat dit frustrerend is, zeker als je ziet dat soortgelijke Netflix-klachten al langer voorbij komen en je juist naar KPN bent overgestapt voor een stabiele ervaring. Om te voorkomen dat we stappen herhalen die je misschien al hebt gedaan, ben ik eerst even benieuwd: wat heb je zelf al geprobeerd om dit op te lossen? Bijvoorbeeld:

• Heb je de TV-ontvanger en het modem al opnieuw opgestart?

• Speelt dit probleem alleen bij Netflix of ook bij andere apps?

• Is de TV-ontvanger bekabeld aangesloten of via wifi?

Wat betreft de Netflix app; heb je deze al verwijderd en opnieuw geinstalleerd? Ook kan het helpen om je tv-ontvanger even 30 seconden stroomloos te maken en dan weer aan te sluiten, dit moet ik zelf (helaas) ook eens in de zoveel tijd doen. 

Ik ben benieuwd of je dit al hebt geprobeerd! 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • February 9, 2026
  1. Welke KPN tv ontvanger heb je?
  2. Hoe is deze verbonden met de KPN router (Experiabox of Box12 of eigen router)? of te wel, wat zit daar precies allemaal tussen.
  3. Of kijk je via de Smart tv? zo ja hoe.

Slecht internet:

Heb je glasvezel of koper?

Indien koper, wat is jouw echte downloadsnelheid?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 9, 2026

Welke ontvanger heb je van kpn?