Skip to main content

Zie ook hier.

Ik zie dat er vandaag een grote update komt.

Onder Product updates, zie boven in groen balk, kan je updates volgen.

 

Hopelijk wordt dit probleem ook opgelost. 😉

Ik heb last van hetzelfde probleem, genoemde update zojuist geïnstalleerd maar helaas is het probleem hierdoor niet opgelost.

Bij mij traag laden van een serie samen met harde ruis. Meestal tot 25%, daarna gebeurt er niets. Soms laad geluid wel, maar is er geen beeld.

Na afsluiten en opnieuw proberen, meestal opgelost. Helaas ben ik genoodzaakt om oude ontvanger aan te sluiten, want hier is niet mee te werken.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic aangemaakt

 

Hoi @MightNella, welkom op ons forum!
Wellicht heb je weinig aan deze reactie maar dit issue is bekend en wordt aan gewerkt.
In de topics uit jouw bericht kun je de voortgang hiervan volgen.

Dit zal met een update meekomen.


Hoi @MightNella, welkom op ons forum!
Wellicht heb je weinig aan deze reactie maar dit issue is bekend en wordt aan gewerkt.
In de topics uit jouw bericht kun je de voortgang hiervan volgen.

Dit zal met een update meekomen.

Hoi Thomas, dank voor je reactie. Uit andere topics heb ik inmiddels ook vernomen dat het een bekend probleem is.

Inmiddels heb ik het verzoek gekregen om mijn oude ontvanger terug te sturen. Je zal begrijpen dat ik daar (nu nog) niet op zit te wachten. Mijn kinderen durven op de nieuwe ontvanger inmiddels Netflix niet meer op te starten uit angst voor de harde ruis. Graag stuur ik de oude ontvanger pas terug wanneer het probleem is opgelost. Kan ik dit via jou kortsluiten? Dank alvast.


Ik kan je daar helaas niet mee helpen, is het niet mogelijk via de Smart TV netflix te kijken?