Ik krijg als oude abonnee toch ook 3 maanden Netflix gratis?? Er staat u kunt gebruik maken van onze aanbiedingen.
Beste
Beste KPN
Er wordt mij toegestuurd reclame voor Entertainment
Disney + etc. En andere mogelijkheden eerste 3 maanden op onze kosten.
Ik start nu nieuw via jullie met Netflix...dat is ook Enterainment kosten 0,00 voor de eerste 3 maanden, zo lees ik dat.
Start je als nieuwe klant krijg je zoveel presentjes. N Oude vertrouwde klant doet nu dit en is het op eigen kosten?
Ik wil goede uitleg graag. En ook die 3 maanden Entertainment gratis.
Tot hoors
Mevr. De Graaf
Â
Hoi
Dat zijn aanbiedingen om nieuwe klanten te lokken, bestaande klanten kunnen dus hier niet van profiteren, tenzij je het opzegt en na 6 maanden weer abonneert, maar dan heb je kans dat de aanbieding weg is en sta je dus alsnog in de kou.
Was dit een aanbod voor jou, of echt reclame? Wij hebben verschillende aanbiedingen voor zowel bestaande als voor nieuwe klanten. Wat huistijger zegt klopt: voor nieuwe klanten hebben wij andere aanbiedingen. Maar ook bestaande klanten bieden we regelmatig een zenderpakket gratis. Kan je eens een screenshot delen van wat je hebt ontvangen? We denken graag met je mee! In MijnKPN staan overigens alle acties waar je gebruik van kunt maken.Â
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.